Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00
Строк (термін) поставки (передачі) товарів здійснюється відповідно до заявки Замовника у робочі дні. Доставка виконується узгодженими партіями транспортом Продавця. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платіж. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального строку придатності.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 309 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 121,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква" |
| ЄДРПОУ: | 03066940 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Михайлюк |
| Телефон: | +380633049394 |
| E-mail: | 32esefip@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,м. Біла Церква, вул. Крижанівського, 6 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.