Закупівлю оголошено - 16-12-2024, 15:48. Дата останніх змін - 16-12-2024, 15:48

ДК ЄЗС 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля сезонна ДК021:2015:03212100-1 Картопля)

ДК ЄЗС 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля сезонна ДК021:2015:03212100-1 Картопля)... Державна закупівля - UA-2024-12-16-016716-a ДК ЄЗС 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля сезонна ДК021:2015:03212100-1 Картопля) від замовника Відділ освіти, молоді та спорту Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області від 12/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-16-016716-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-16-019202-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-12-2024, 15:48
по 20-12-2024, 08:00

згідно умов Договору.Постачання товару здійснюється за адресою закладів дошкільної освіти: Заклад дошкільної освіти с.Лапаївка Зимноводівської сільської ради. Адреса: Україна, Львівська область, с.Лапаївка, вул. Геофізиків,15; Заклад дошкільної освіти «Дитячий всесвіт» Зимноводівської сільської ради. Адреса:Україна, Львівська область, с.Зимна Вода, вул.Сагайдачного,2; Заклад дошкільної освіти «Казковий світ» Зимноводівської сільської ради. Адреса: Україна, Львівська область,с.Зимна Вода, вул. Крип’якевича,15. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Товар постачається окремими партіями згідно із замовленням від закладу протягом 24 годин з моменту отримання такого замовлення. У разі виникнення у Замовника нагальної потреби, останній має право зазначити у замовленні інший Строк поставки Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником до закладу з 8:00 години і на протязі робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази в тиждень). Замовник може передбачити у замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в Замовленні. Постачальник при підписанні Договору погоджується, що його діяльність відповідає вимогам чинного законодавства України, зокрема щодо дотримання належних вимог поставки предмета закупівлі та при постачанні дотримані вимог до товару згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 та інших н.п.актів України, а також іншим вимогам, та у підтвердження подав шляхом надсилання скан-копій документів на електронну адресу osvita.zymnavoda@gmail.com Замовника з подальшим підтвердженням поштою (адресна доставка, пошта тощо) (дата отримання замовником документів вважається дата надходження електронного листа на вказану електрону пошту замовника) наступні документи під час укладення договору про закупівлю: - документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу довідка у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). - рішення (повідомлення), видані на ім’я Постачальника територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, що містять реєстраційний номер потужності (-ей) Постачальника, які використовуються під час обігу харчових продуктів, а саме: експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки, реалізації харчових продуктів (відповідний тип продукції згідно типу предмета закупівлі), який видано на ім’я постачальника та/або документ про державну реєстрацію потужностей оператора ринку для провадження діяльності, пов’язаної із зберіганням, транспортуванням та реалізацією харчових продуктів, виданий на ім’я постачальника. - копію документа (акту) Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку – Постачальником, вимог законодавства про харчові продукти, виданий у 2024 році. *у випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я Постачальника, та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, видано не на ім’я власника потужностей, та/або документ (акт) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) виданий не на ім’я Постачальника, Постачальник зобов’язаний надати документ (н-д. копію договору оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл та/або на ім’я якого є проведена державна реєстрація потужностей оператора ринку та на ім’я якого проведене обстеження приміщення(ь) (плановий (позаплановий) захід державного контролю (інспектування)). - документ, який підтверджує реєстрацію потужностей оператора ринку транспортних засобів, виданого на ім’я постачальника, що використовуються для транспортування харчових продуктів (відповідний тип продукції згідно типу предмета закупівлі). У разі використання Постачальником послуг перевезення, завірений належним чином перевізником, документ, що підтверджує реєстрацію потужностей оператора ринку транспортних засобів, виданого на ім’я перевізника (тобто перевізник є відповідним оператором ринку транспортних засобів щодо перевезення харчових продуктів); *у разі якщо документ, який підтверджує реєстрацію потужностей оператора ринку транспортних засобів, виданий не на ім’я Постачальника, Постачальник зобов’язаний надати документ (н-д. копію договору оренди або договору про надання послуг перевезення тощо, де зазначено автомобілі(ь), яким(и) буде здійснюватися перевезення товару), який підтверджує право користування потужностями (транспортними засобами) власника, на ім’я якого проведена реєстрація потужностей оператора ринку транспортних засобів. *для постачання харчових продуктів для яких передбачено особливий температурний режим зберігання та транспортування використовуються тільки рефрижератори або спеціалізовані або ізотермічні фургони, що забезпечують дотримання температурного режиму та санітарних вимог щодо доставки продуктів. - документ, що підтверджує проведення у 2024 році санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, яким (якими) здійснюватиметься поставка товарів зазначених в специфікації та на який (які) надані документ (и), який (і) підтверджує реєстрацію потужностей оператора ринку транспортних засобів (договір на проведення санітарної обробки автотранспорту, та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції), та дослідження змивів з поверхонь автотранспорту на патогенну та умовно- патогенну мікрофлору автотранспорту). - чинні на дату укладання договору особові медичні книжки водіїв (експедиторів, тощо) Постачальника, які будуть залучені до виконання Договору. - лист (довідка), в якій вказаний номер телефону та електронна поштова адреса Постачальника для надання заявок Замовником на постачання партії Товару, із зазначенням ПІБ представника Постачальника, відповідального за отримання заявок Замовника. 14.6. У разі ненадання Постачальником документів, визначених у пункті 14.5 цього Договору в строки, передбачені Порядком формування та використання електронного каталогу затвердженого Постановою КМУ №822 від 14.09.2020р., вважається, що Постачальник не підписав Договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ №822 від 14.09.2020р.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
95438
95 438 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти, молоді та спорту Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області
ЄДРПОУ:42760578 Досьє YouControl
Контактна особа:головний спеціаліст Терлецька Ілона Миколаївна
Телефон:+380668133918
E-mail:osvita.zymnavoda@gmail.com
Місцезнаходження:
81110, Україна, Львівська область,Зимна Вода, вул. Шухевича, 83
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

3 400
кілограм
81110 , Україна , Львівська область , Зимна Вода , вул. Шухевича, 83 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна16-12-2024, 15:44
КласпершийАктивна16-12-2024, 15:44
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна16-12-2024, 15:44
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 15:48:32
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 15:44:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          згідно умов договору
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ