Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) ПОКУПЦЕМ. Строк (термін) придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального строку (терміну) придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 45 959,70 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081352 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Деркач Роман Іванович |
| Телефон: | 0444069178 |
| E-mail: | derkach.r.i@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядок № 822, замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі. 17.02.2025 від відділу планування закупівель філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» надійшла службова записка про відміну запиту пропозицій постачальників по закупівлі на підставі підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822, у зв’язку з помилковим визначенням очікуваної вартості. Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників підлягає відміні у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822. ВИРІШИВ: 1. Відмінити запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-02-2025, 14:41
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.