Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 642 050 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 210,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 6 420,50 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
| ЄДРПОУ: | 39607507 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антоненко Андрій Олексійович |
| Телефон: | 380444540166 |
| E-mail: | kk_urist@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03134, Україна, Київська область,Київ, 03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17 |
4 |
Пунктом 2.15. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій гарантійного листа щодо наявності в учасника не менше 50% від загальної кількості товару, що постачатиметься, разом з відповідними товаро-супроводжуючими документами. На виконання зазначеної вимоги Учасником було надано гарантійний лист від 13.06.2025 № 015/іп2023. Разом з тим, всупереч встановленій вимозі, Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції відповідних товаро-супроводжуючих документів, які б підтверджували наявність в нього не менше 50% від загальної кількості товару, що постачатиметься. Вимагаємо у встановлений Законом строк виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - відповідних товаро-супроводжуючих документів, які б підтверджували наявність в Учасника не менше 50% від загальної кількості товару, що постачатиметься, відповідно до вимог пункту 2.15. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.