Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 159 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 599 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Прокопенко |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП «ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ ВАЛЕНТИН ЮРІЙОВИЧ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Не надано гарантійний лист (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до Додатку № 7 до Документації згідно з вимогами, що зазначені у Додатку № 3 до Документації у субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), (відповідно до Додатку № 7 до Документації). Якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця, то надається відповідний лист з такою інформацією, згідно з вимогами підпункту 3 пункту 5 Додатку № 1 до Документації; - Не надано гарантійний лист, за підписом уповноваженої особи Учасника, про відсутність підстав для відмови субпідряднику/співвиконавцю (субпідрядникам/співвиконавцям) в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей, якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців)) (відповідно до Додатку № 8 до Документації). Якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця, то надається відповідний лист з такою інформацією, згідно з вимогами підпункту 1 пункту 6 Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП «ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ ВАЛЕНТИН ЮРІЙОВИЧ» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати гарантійний лист (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до Додатку № 7 до Документації згідно з вимогами, що зазначені у Додатку № 3 до Документації у субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), (відповідно до Додатку № 7 до Документації). Якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця, то надається відповідний лист з такою інформацією, згідно з вимогами підпункту 3 пункту 5 Додатку № 1 до Документації; - Надати гарантійний лист, за підписом уповноваженої особи Учасника, про відсутність підстав для відмови субпідряднику/співвиконавцю (субпідрядникам/співвиконавцям) в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей, якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців)) (відповідно до Додатку № 8 до Документації). Якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця, то надається відповідний лист з такою інформацією, згідно з вимогами підпункту 1 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.