Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2025, 00:00
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 926 085 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 630,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45601597 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неділько Олександр Леонідович |
| Телефон: | 380673323647 |
| E-mail: | oleksandr.nedilko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,Луцьк, проспект Волі, 30 |
3 |
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНВЕЛЬ" (36704615) було виявлено наступні невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей. На відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до підпункту 1 пункту 2 статті 16 Закону, учаснику необхідно надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2.1. Перелік мінімальної кількості транспортних засобів та обладнання наявність яких є обов’язковою для учасника для надання послуг: - автомобіль обладнаний краном-маніпулятором/гідроманіпулятором/маніпулятором та/або трактор укомплектований причепом/напівпричепом з встановленим краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/маніпулятором – не менше 3 од.. 2.2. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: 2.2.1. Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій за формою: № з/п Найменування необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (державний реєстраційний номер) Кількість Значення приналежності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України. ** зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 4 таблиці. В разі подання учасником пропозицій по різним лотам однієї закупівлі та/або по різним закупівлям за кодом ДК 021:2015: 60180000-3 «Послуги з прокату вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» по даному замовнику та по інших підрозділах ДП «Ліси України», не допускається подання однієї і тієї ж самої одиниці обладнання та матеріально-технічної бази на підтвердження мінімальної наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг. 2.2.2. Копії свідоцтва про реєстрацію автомобілів обладнаних краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/маніпулятором з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/маніпулятора та/або копії свідоцтва про реєстрацію машин (тракторів) та свідоцтва про реєстрацію причепів/напівпричепів з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпуляторам/гідроманіпулятора/маніпулятора. 2.2.3. Якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів відповідно до пункту 2.2.2. 2.2.4. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 2 від субпідрядників/співвиконавців. На виконання пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: Довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій» від 07.07.2025 року №204. На підтвердження наявності техніки та обладнання зазначеної в довідці учасником надано скановані копії свідоцтва про реєстрацію вантажних автомобілів обладнаних кранами-маніпуляторами: Урал 375 (АС2908СІ), Урал 4320 (АС8518НР), Урал 375 (АТ4095НА). На підтвердження права користування надано скановані копії договорів субпідряду укладеними між ТОВ «Бренвель» з ФОП Пех Олександр Степанович №0107-9/25 від 01.07.2025 року та з ФОП Шутка Христина Михайлівна №0107-5/25 від 01.07.2025 року. На підтвердження права користування автомобілем надано довіреність від 01.07.2025 №261 Шутці Христині Михайлівні від власника автомобіля Шутки Володимира Зіновієвича. Відповідно до вимог встановлених тендерною документацією в документах про наявність в учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2.2.4. додатку 3 до тендерної документації учасником не надано окремі довідки за зразком пункту 2.2.1. від субпідрядників/співвиконавців ФОП Пех О.С. та Шутка Х.М. щодо залучення їх як субпідрядників. 2. Відповідно до пункту 2.2.3. учасником надано довіреність від 01.07.2025 №261 якою не передбачено надання повноважень ФОП Шутка Х.М. використовувати автомобіль в господарській діяльності, а лише надаються представницькі повноваження щодо майна. 2. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно було надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. 3.1. Перелік мінімальної кількості працівників наявність яких є обов’язковою для учасника для надання послуг: Лот 1: - трактористи/оператори спеціалізованих машин/водії вантажних транспортних засобів (відповідно до поданого переліку задіяної техніки) – не менше 3 осіб. 3.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: 3.2.1. Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою: № з/п ПІБ працівника Спеціалізація Вказати значення: штатний працівник; працівник субпідрядника/співвиконавця Назва та реквізити документа, яким підтверджується належне працевлаштування Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація 1 2 3 4 5 6 В разі подання пропозицій по різним лотам однієї закупівлі та/або по різним закупівлям за кодом ДК 021:2015: 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги» даному замовнику та по інших підрозділах ДП «Ліси України», не допускається подання одного і того ж працівника для підтвердження мінімальної наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.2.2. Копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС. 3.2.3. Копії посвідчень водіїв категорії С/СЕ та/або машиністів та/або операторів та/або трактористів (відповідно до поданого переліку задіяної техніки). 3.2.4. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 3 від субпідрядників/співвиконавців. На виконання пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.07.2025 року №206. На підтвердження наявності працівників зазначених в довідці учасником надано скановані копії повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту разом з квитанцією №2 про прийняття повідомлення ГУ ДПС та копії посвідчення водія вантажного автомобіля працівників Чунь М.М. та Ридван В.Т. Надано скановану копію виписки з ЄДППОУ щодо фізичної особи-підприємця Пех О.С., який особисто виконує роботу водія та скановану копію посвідчення водія вантажного автомобіля. Відповідно до вимог встановлених тендерною документацією в документах про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до пункту 3.2.4. додатку 3 до тендерної документації учасником не надано окремі довідки за зразком пункту 3.2.1. від субпідрядників/співвиконавців ФОП Пех О.С. та Шутка Х.М. щодо залучення їх як субпідрядників. 2. В довідці, в реквізитах документа, яким підтверджується належне працевлаштування водія Чунь М.М. вказано, що повідомлення про прийняття на роботу подано 23.05.2025 року при цьому квитанція 2 про прийняття повідомлення органами ДПС від 23.03.2025 року. 3. Подана сканована копія посвідчення водія Пех О.С. не є чітким, якісним зображенням, що унеможливлює його опрацювання. 4. Подана сканована копія повідомлення про прийняття на роботу ….. водія Ридван В.Т. не є чітким, якісним зображенням, що унеможливлює його опрацювання. 5. Подана сканована копія повідомлення про прийняття на роботу ….. водія Чунь М.М. не є чітким, якісним зображенням, що унеможливлює його опрацювання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, необхідно надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1. Відповідно до пункту 2.2.4. додатку 3 до тендерної документації надати окремі довідки за зразком пункту 2.2.1. від субпідрядників/співвиконавців ФОП Пех О.С. та Шутка Х.М. щодо залучення їх як субпідрядників. 2. Відповідно до пункту 2.2.3. надати документ яким передбачено надання повноважень ФОП Шутка Х.М. використовувати автомобіль Урал 375 (реєстраційний номер АТ4095НА) в господарській діяльності. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, а саме: 1. Відповідно до пункту 3.2.4. додатку 3 до тендерної документації надати окремі довідки за зразком пункту 3.2.1. від субпідрядників/співвиконавців ФОП Пех О.С. та Шутка Х.М. щодо залучення їх як субпідрядників. 2. Надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зі всіма вірно зазначеними реквізитами документів. 3. Надати копію посвідчення водія Пех О.С. 4. Надати копію документів, що підтверджують належне працевлаштування водія Ридван В.Т.. 5. Надати копію документів, що підтверджують належне працевлаштування водія Чунь М.М.. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.