Закупівлю оголошено - 04-07-2025, 17:21. Дата останніх змін - 07-08-2025, 11:47

Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий ремонт і фарбування фасаду вокзалу станції Дніпро-Головний)

Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий... Державна закупівля - UA-2025-07-04-010546-a Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий ремонт і фарбування фасаду вокзалу станції Дніпро-Головний) від замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 7/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-04-010546-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-04-013053-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-07-2025, 17:21
по 11-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-07-2025, 17:21
по 14-07-2025, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 15-07-2025, 14:51
по 15-07-2025, 15:14

Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2025, 00:00

Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Строк надання послуг - протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати отримання Виконавцем рознарядки Замовника.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
801085.61
801 085,61 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:8 010,86 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:4 010 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43665271 Досьє YouControl
Контактна особа:Галина Міщенко
Телефон:380443097731
E-mail:mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Ф ...
801 085,61 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 15-07-2025, 14:51
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий ремонт і фарбування фасаду вокзалу станції Дніпро-Головний

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45440000-3
Фарбування та скління


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "САКТІ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-07-2025 по 13-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ДЗЕРЖИНСЬКОГО, будинок 17/5, 49000, Денис Фільченко
Остаточна пропозиція:
793 073 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
801 083,89 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-07-2025, 10:35
Період подачі оскарження:
по 28-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 18-07-25, 14:52:54
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (філія «ВК» АТ «Укрзалізниця») 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий ремонт і фарбування фасаду вокзалу станції Дніпро-Головний) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: №UA-2025-07-04-010546-a. 6. Найменування учасника: ТОВ «САКТІ ПЛЮС», ЄДРПОУ 30192710. 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією тендерну пропозицію учасника ТОВ «САКТІ ПЛЮС», ЄДРПОУ 30192710. У зв’язку з необхідністю детального розгляду документів наданих в складі тендерної пропозиції ТОВ «САКТІ ПЛЮС» виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Уповноважена особа Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» _____________ Галина МІЩЕНКО

Кінцева дата розгляду пропозиції: 13-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-07-25, 08:18:35
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий ремонт і фарбування фасаду вокзалу станції Дніпро-Головний) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: №UA-2025-07-04-010546-a 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника ТОВ «САКТІ ПЛЮС», ідентифікаційний код учасника в ЄДР 30192710: 1. Надано Довідку відомості про учасника, Вих. № 605 від 10.07.2025 р. (файли: «7. Довідка відомості про учасника WORD.doc», «7. Довідка відомості про учасника.pdf») не за формою, а саме: вказано інформацію про Статус учасника, що не відповідає вимогам підпункту 3.4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ приведений у відповідність до вимог підпункту 3.4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 2. В наданій Довідці про наявність працівників які пройшли навчання, Вих. № 602 від 10.07.2025 р. (файл: «2.1. Довідка працівники.pdf») не зазначено, що працівники/фахівці мають необхідні знання та досвід та будуть виконувати роботи на висоті (не менше 2 (двох) осіб), що не відповідає вимогам позиції 1.1 підпункту 1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документи, приведені у відповідність до вимог позиції 1.1 підпункту 1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Не надано скан-копію посвідчення кожного працівника/фахівця, зазначених у довідці (на вимогу пункту 1.1) з проходження навчання з охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-7 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», що не відповідає вимогам позиції 1.2 підпункту 1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документи, приведені у відповідність до вимог позиції 1.2 підпункту 1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Уповноважена особа Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» _______________________ Галина МІЩЕНКО

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-07-25, 08:18:35
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-04-010546-a-b1
Номер договору:
УЗ/ВК-251/2025-Ю
Дата підписання договору:
05-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 05-08-2025 по 31-12-2025
951 687,60 UAH
Ціна договору
793 073 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "САКТІ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
793 073 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
801 083,89 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-07-2025, 16:37:16
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
15. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № LGI-530_2025.pdf.p7s.p7s.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
15. Ліцензія ТАСКОМБАНК_1.PDF.p7s.p7s.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
15. Н_Арсеміков_загальна.pdf.p7s.p7s.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), із зазначенням переліку працівників/фахівців, які мають необхідні знання та досвід та будуть виконувати роботи на висоті (не менше 2 (двох) осіб); 1.2. Скан-копію посвідчення, кожного працівника/фахівця, зазначених у довідці (на вимогу п ункту 1.1), з проходження навчання з охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
Доказ:
Документ
2.1. Довідка працівники.pdf, 1.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), із зазначенням переліку працівників/фахівців, які мають необхідні знання та досвід та будуть виконувати роботи на висоті (не менше 2 (двох) осіб); 1.2. Скан-копію посвідчення, кожного працівника/фахівця, зазначених у довідці (на вимогу п ункту 1.1), з проходження навчання з охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Доказ:
Документ
2.2. Посвідчення працівників.pdf, 1.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), із зазначенням переліку працівників/фахівців, які мають необхідні знання та досвід та будуть виконувати роботи на висоті (не менше 2 (двох) осіб); 1.2. Скан-копію посвідчення, кожного працівника/фахівця, зазначених у довідці (на вимогу п ункту 1.1), з проходження навчання з охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг поточного ремонту фасаду будівлі та/або договір в переліку обсягів робіт/послуг якого є ремонт/частковий ремонт фасаду.
Доказ:
Документ
3.1. Довідка аналогічний договір.pdf, 2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг поточного ремонту фасаду будівлі та/або договір в переліку обсягів робіт/послуг якого є ремонт/частковий ремонт фасаду. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Доказ:
Документ
3.2. Аналогічний договір Балівка.pdf, 2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг поточного ремонту фасаду будівлі та/або договір в переліку обсягів робіт/послуг якого є ремонт/частковий ремонт фасаду. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Доказ:
Документ
3.3. Аналогічний договір Павлоград.pdf, 2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг поточного ремонту фасаду будівлі та/або договір в переліку обсягів робіт/послуг якого є ремонт/частковий ремонт фасаду. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕСТ БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
800 120 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
800 120 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-07-2025, 16:52:20
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), із зазначенням переліку працівників/фахівців, які мають необхідні знання та досвід та будуть виконувати роботи на висоті (не менше 2 (двох) осіб); 1.2. Скан-копію посвідчення, кожного працівника/фахівця, зазначених у довідці (на вимогу п ункту 1.1), з проходження навчання з охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг поточного ремонту фасаду будівлі та/або договір в переліку обсягів робіт/послуг якого є ремонт/частковий ремонт фасаду.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 17:21:47
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 17:21:17
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 17:21:17
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 17:21:17

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий ремонт і фарбування фасаду вокзалу станції Дніпро-Головний)
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  У разі, якщо Учасник не буде залучати до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю співвиконавця(ів), у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій Учасник повинен зазначити, що він не має намір залучати до надання послуг інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. , У разі, якщо Учасник не буде залучати до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю співвиконавця(ів), у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій Учасник повинен зазначити, що він не має намір залучати до надання послуг інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка в довільній формі про співвиконавців, яких Учасник планує залучати до надання послуг з обов’язковим зазначенням повного найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, яких Учасник планує залучати до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. До інформації щодо залучення співвиконавця(ів) додається копія ліцензії або копія документа дозвільного характеру співвиконавця(ів), на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. В разі наявності електронної ліцензії співвиконавця, Учасник має надати копію наказу, або витягу з наказу органу ліцензування, або довідку в довільній формі із посиланням на відкритий реєстр, що підтверджує наявність діючої ліцензії (за умови, що доступ до публічної інформації, єдиних державних реєстрів не є обмеженим/зупиненим на момент подання пропозиції, що унеможливлює здійснення такої перевірки). Якщо строк дії ліцензії, наданої співвиконавцем у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник повинен надати у складі пропозиції: гарантійний лист співвиконавця, що ним буде вжито заходів щодо своєчасного продовження терміну дії ліцензії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі. , Довідка в довільній формі про співвиконавців, яких Учасник планує залучати до надання послуг з обов’язковим зазначенням повного найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, яких Учасник планує залучати до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. До інформації щодо залучення співвиконавця(ів) додається копія ліцензії або копія документа дозвільного характеру співвиконавця(ів), на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. В разі наявності електронної ліцензії співвиконавця, Учасник має надати копію наказу, або витягу з наказу органу ліцензування, або довідку в довільній формі із посиланням на відкритий реєстр, що підтверджує наявність діючої ліцензії (за умови, що доступ до публічної інформації, єдиних державних реєстрів не є обмеженим/зупиненим на момент подання пропозиції, що унеможливлює здійснення такої перевірки). Якщо строк дії ліцензії, наданої співвиконавцем у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник повинен надати у складі пропозиції: гарантійний лист співвиконавця, що ним буде вжито заходів щодо своєчасного продовження терміну дії ліцензії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі.
                  2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий ремонт і фарбування фасаду вокзалу станції Дніпро-Головний)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  31
                  Пошук... день
                  день
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю надається Принципалом не пізніше дати укладення договору про закупівлю в електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії повинен бути дійсним з дня укладання договору про закупівлю та обов’язково повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії, оформленої згідно з вимогами Додатку 6 до тендерної документації. Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) – 5% від вартості договору про закупівлю (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів). Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія ліцензії Гаранта, виданої НБУ або копія витягу з державного реєстру банків та документи на підтвердження повноваження особи, яка підписує гарантію (установчими документами фінансової установи, протоколом правління, довіреністю тощо) з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта. У разі якщо Гарант є нерезидентом, надання копії ліцензії, виданої НБУ, не вимагається. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору , Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії, оформленої згідно з вимогами Додатку 6 до тендерної документації. Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) – 5% від вартості договору про закупівлю (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів). Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія ліцензії Гаранта, виданої НБУ або копія витягу з державного реєстру банків та документи на підтвердження повноваження особи, яка підписує гарантію (установчими документами фінансової установи, протоколом правління, довіреністю тощо) з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта. У разі якщо Гарант є нерезидентом, надання копії ліцензії, виданої НБУ, не вимагається. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий ремонт і фарбування фасаду вокзалу станції Дніпро-Головний)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії оформленої відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації . Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 4 010,00 (чотири тисячи десять грн. 00 коп.). Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія ліцензії Гаранта, виданої НБУ або копія витягу з державного реєстру банків та документи на підтвердження повноваження особи, яка підписує гарантію (установчими документами фінансової установи, протоколом правління, довіреністю тощо) з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта. У разі якщо Гарант є нерезидентом, надання копії ліцензії, виданої НБУ не вимагається.
                  4. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  5. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий ремонт і фарбування фасаду вокзалу станції Дніпро-Головний)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг поточного ремонту фасаду будівлі та/або договір в переліку обсягів робіт/послуг якого є ремонт/частковий ремонт фасаду.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг поточного ремонту фасаду будівлі та/або договір в переліку обсягів робіт/послуг якого є ремонт/частковий ремонт фасаду. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. , 2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента, достовірного номера телефону контрагента, предмета договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг поточного ремонту фасаду будівлі та/або договір в переліку обсягів робіт/послуг якого є ремонт/частковий ремонт фасаду. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Код ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з поточного ремонту зовнішнього карнизу та ліпнини з боку привокзальної площі та частковий ремонт і фарбування фасаду вокзалу станції Дніпро-Головний)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), із зазначенням переліку працівників/фахівців, які мають необхідні знання та досвід та будуть виконувати роботи на висоті (не менше 2 (двох) осіб); 1.2. Скан-копію посвідчення, кожного працівника/фахівця, зазначених у довідці (на вимогу п ункту 1.1), з проходження навчання з охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-07-2025, 17:21:18
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), із зазначенням переліку працівників/фахівців, які мають необхідні знання та досвід та будуть виконувати роботи на висоті (не менше 2 (двох) осіб); 1.2. Скан-копію посвідчення, кожного працівника/фахівця, зазначених у довідці (на вимогу п ункту 1.1), з проходження навчання з охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. , 1.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), із зазначенням переліку працівників/фахівців, які мають необхідні знання та досвід та будуть виконувати роботи на висоті (не менше 2 (двох) осіб); 1.2. Скан-копію посвідчення, кожного працівника/фахівця, зазначених у довідці (на вимогу п ункту 1.1), з проходження навчання з охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ