Закупівлю оголошено - 15-07-2025, 17:48. Дата останніх змін - 19-08-2025, 14:15

Хліб із борошна пшеничного І сорту, Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І сорту, Булочка із борошна пшеничного І сорту

Хліб із борошна пшеничного І сорту, Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І сорту, Булочка із борошна пшеничного І сорту... Державна закупівля - UA-2025-07-15-011028-a Хліб із борошна пшеничного І сорту, Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І сорту, Булочка із борошна пшеничного І сорту від замовника Військова частина Т0920 від 7/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-15-011028-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 17:48
по 19-07-2025, 08:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-07-2025, 20:00
по 24-07-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-07-2025, 15:33
по 25-07-2025, 16:02

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
5666489.96
5 666 489,96 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:28 332,45 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:169 994,70 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Хліб із борошна пшеничного І с ...
5 666 489,96 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-07-2025, 15:33
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб із борошна пшеничного І сорту

65 334
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
15811100-7
Хліб


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І сорту

54 184
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
15811100-7
Хліб


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Булочка із борошна пшеничного І сорту

12 720
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
15811200-8
Булки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТДВ ЕЙЧДІ БЕЙКЕРІ ІСТ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-08-2025 по 09-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Ігорівська, 11 літера Б, 04070, Мельничук Ярослав Сергійович
Остаточна пропозиція:
5 165 214 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 165 214 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-08-2025, 15:40

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-08-25, 12:52:18
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.22. На підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції ТЗ, Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію чинного договору на санітарну обробку автотранспорту, яким буде здійснюватися поставка товару, укладеного між учасником (або орендодавцем транспортних засобів, або перевізником) із спеціалізованою організацією, яка здійснює санітарну обробку автотранспорту та скан-копію довідки (акту) про проведення санітарної обробки ТЗ за цим договором за останній місяць до дати подання тендерних пропозицій;» Встановлено, що Учасник надав скан-копію чинного Договору № ДГ-0000157 від 10 вересня 2020 року (файл «Договір обробка авто 2025»), щодо періодичної дезінфекції ТЗ , але не надав скан-копію довідки (акту) про проведення санітарної обробки ТЗ за цим договором за останній місяць до дати подання тендерних пропозицій. Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: «3. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству. Учасник надає інформаційний лист стосовно виробників тари та упаковки та скан-копію документу від акредитованого органу, що підтверджує відповідність тари та упаковки вимогам санітарного законодавства України (експертний висновок та/або сертифікат (-и) відповідності та/або сертифікат якості та/або висновок (-и) санітарно-епідеміологічного експертизи або іншого документу, виданого акредитованим органом). У разі, якщо зазначений документ виданий не на ім’я Учасника, Учасник додатково надає скан-копію договору між Учасником та виробником тари, упаковки.» Встановлено, що Учасник надав документи, що підтверджують відповідність тари та упаковки діючому санітарно-епідеміологічному законодавству та скан-копії договорів між Учасником та виробником тари, упаковки, але не надав інформаційний лист. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-08-25, 12:52:18
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-15-011028-a-b1
Номер договору:
802
Дата підписання договору:
18-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-08-2025 по 31-12-2025
5 165 214 UAH
Ціна договору
4 304 345 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Катеринославхліб"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-07-2025 по 07-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Маршала Малиновського, буд. 78, , В'ячеслав Чигринець
Остаточна пропозиція:
4 062 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 506 926,04 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-07-25, 11:55:13
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на вимогу п.11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій: 11.1. Одночасно з ціновою пропозицією учасник надає замовнику забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії – яка повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 11.6 цього пункту, відшкодувати кошти у сумі забезпечення цінової пропозиції, визначених у підпункті 11.3 цього пункту, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку. Разом з гарантією учасник завантажує в електронну систему закупівель скановані кольорові копії документів: - банківської ліцензії про надання банківських послуг або витяг з державного реєстру банків, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком); - про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції: - оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. Встановлено, що Учасник не надав оригінал довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на вимогу п . 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник повинен у складі тендерної пропозиції подати засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розміри та не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Встановлено, що Учасник не надав, на вимогу п.12 Оголошення, зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розмір та не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: «1. Скан-копію оригіналу сертифікату якості, або посвідчення/паспорт якості, або експертний висновок, або декларація виробника, або інший документ від виробника, що підтверджує якість товару.» Встановлено, що Учасник надав Декларацію про якість та безпеку виробника (постачальника) (файл «Декларація виробника»), де в розділі «НТД У», для Хліб «Сонячний» подовий, масою 0,7 кг, вказано ДСТУ 7517:2024, а в розділі «Характеристика виробу» вказані органолептичні показники «Згідно ДСТУ 7517:2014», що не відповідає інформації в розділі «НТД У». Також Учасник надав Якісне посвідчення № 1 від 21.07.2025, на Хліб «Сонячний» подовий 700 г (файл «Якісне cонячний»), в якому зазначено: «Хліб «Сонячний» подовий 700г відповідає вимогам ДСТУ 7517:2014», що не відповідає інформації вказаній в Декларації про якість та безпеку виробника (постачальника) (файл «Декларація виробника»). Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-08-25, 11:55:13
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-07-2025 по 02-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ 50 РОКІВ ЖОВТНЯ, будинок 17, 50102, Олександр Анатолійович
Остаточна пропозиція:
4 050 320 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 425 060 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-07-25, 11:30:34
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на вимогу п.11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій: 11.1. Одночасно з ціновою пропозицією учасник надає замовнику забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії – яка повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 11.6 цього пункту, відшкодувати кошти у сумі забезпечення цінової пропозиції, визначених у підпункті 11.3 цього пункту, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку. Разом з гарантією учасник завантажує в електронну систему закупівель скановані кольорові копії документів: - банківської ліцензії про надання банківських послуг або витяг з державного реєстру банків, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком); - про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції: - оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. Встановлено, що Учасник не надав оригінал довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на вимогу п . 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник повинен у складі тендерної пропозиції подати засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розміри та не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Встановлено, що Учасник не надав, на вимогу п.12 Оголошення, зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розмір та не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару, фасування, код УКТЗЕД).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію Вих. № 277 від 22.07.2025, але в розділі «Відомості про підприємство» не вказав електронну адресу, в розділі «Вартість пропозиції» не вказав загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях цифрами. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації для можливості перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, Статуті. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період 2022р. – 2025 р. з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання товару за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби).» Встановлено, що Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.14. Скан-копію оригіналу сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів, дійсний до кінцевого терміну поставки товару, виданий на Виробника продукції.» Встановлено, що Учасник надав Сертифікат на систему управління якістю № UA.KBS.1.081-22 від 20 вересня 2022 року, але термін дії сертифіката спливає 19 вересня 2025 року. Згідно Оголошення сертифікат повинен бути дійсний до кінцевого терміну поставки товару: «5. Строк поставки товарів: Товар постачається дрібними партіями, щоденно з 6-00 до 7-00 години, згідно заявки Замовника (заявка на поставку товару надається у телефонному режимі кожного дня до 18.00 години), але не пізніше 31 грудня 2025 року.». Таким чином наданий Сертифікат не відповідає вимогам Оголошення. До Сертифікату Учасником було надано Інформаційну довідку Вих. № 262 від 22.07.2025 (файл «ДСТУ ISO 9001_2015 (ISO 9001_2015, IDT)»), але інформаційна довідка не може бути підтвердженням подовження дії вище зазначеного сертифікату. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.15. Скан-копію оригіналу сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 стосовно виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів, дійсний до кінцевого терміну поставки товару, виданий на Виробника продукції.» Встановлено, що Учасник надав Сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів, № UA.KBS.6.014-22 від 23 грудня 2022 року, але термін дії сертифіката спливає 25 грудня 2025 року. Згідно Оголошення сертифікат повинен бути дійсний до кінцевого терміну поставки товару: «5. Строк поставки товарів: Товар постачається дрібними партіями, щоденно з 6-00 до 7-00 години, згідно заявки Замовника (заявка на поставку товару надається у телефонному режимі кожного дня до 18.00 години), але не пізніше 31 грудня 2025 року.» Таким чином наданий Сертифікат не відповідає вимогам Оголошення. До Сертифікату Учасником було надано Інформаційну довідку Вих. № 264 від 22.07.2025 (файл «ISO 22000_2018»), але інформаційна довідка не може бути підтвердженням подовження дії вище зазначеного сертифікату. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.17. Скан-копію оригіналу сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів, дійсний до кінцевого терміну поставки товару, виданий на Виробника продукції.» Встановлено, що Учасник надав Сертифікат на систему екологічного управління, № UA.KBS.2.012-22 від 20 вересня 2022 року, але термін дії сертифіката спливає 19 вересня 2025 року. Згідно Оголошення сертифікат повинен бути дійсний до кінцевого терміну поставки товару: «5. Строк поставки товарів: Товар постачається дрібними партіями, щоденно з 6-00 до 7-00 години, згідно заявки Замовника (заявка на поставку товару надається у телефонному режимі кожного дня до 18.00 години), але не пізніше 31 грудня 2025 року.» Таким чином наданий Сертифікат не відповідає вимогам Оголошення. До Сертифікату Учасником було надано Інформаційну довідку, Вих. № 263 від 22.07.2025 (файл «ДСТУ ISO 14001_2015 (ISO 14001_2015, IDT)»), але інформаційна довідка не може бути підтвердженням подовження дії вище зазначеного сертифікату. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.18. Скан-копію оригіналу сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 стосовно надання послуг з транспортування хлібобулочних виробів, дійсний до кінцевого терміну поставки товару, виданий на Учасника (або орендодавця транспортних засобів, або перевізника).» Встановлено, що Учасник надав Сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів, № UA.KBS.6.014-22 від 23 грудня 2022 року, але термін дії сертифіката спливає 25 грудня 2025 року. Згідно Оголошення сертифікат повинен бути дійсний до кінцевого терміну поставки товару: «5. Строк поставки товарів: Товар постачається дрібними партіями, щоденно з 6-00 до 7-00 години, згідно заявки Замовника (заявка на поставку товару надається у телефонному режимі кожного дня до 18.00 години), але не пізніше 31 грудня 2025 року.» Таким чином наданий Сертифікат не відповідає вимогам Оголошення. До Сертифікату Учасником було надано Інформаційну довідку, Вих. № 264 від 22.07.2025 (файл «ISO 22000_2018»), але інформаційна довідка не може бути підтвердженням подовження дії вище зазначеного сертифікату. Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: «2. Скан-копію оригіналу протоколу випробувань на продукцію, наданий сертифікованою лабораторією на ім’я Учасника (з вказанням Виробника) або на Виробника.» Встановлено, що Учасник надав копію Експертного висновку № 000189 п/25 від 26 лютого 2025 р. на випробування Хліба із пшеничного борошна – Хліб «Нікопольський», але в розділі «Мета випробувань» зазначена відповідність за вмістом токсичних елементів до ДСТУ 7517:2014. Також, Учасник надав Протокол випробувань № 222-Х від 10.02.2025 на випробування Хліба із пшеничного борошна – Хліб «Нікопольський», але випробування проведені відповідно до ДСТУ 7517:2014. При цьому, в оголошенні, Додатку №1 в розділі «Характеристики» Хліб із борошна пшеничного І сорту, вказано «Якість: ДСТУ 7517:2024». Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: 3. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству. Учасник надає інформаційний лист стосовно виробників тари та упаковки та скан-копію документу від акредитованого органу, що підтверджує відповідність тари та упаковки вимогам санітарного законодавства України (експертний висновок та/або сертифікат (-и) відповідності та/або сертифікат якості та/або висновок (-и) санітарно-епідеміологічного експертизи або іншого документу, виданого акредитованим органом). У разі, якщо зазначений документ виданий не на ім’я Учасника, Учасник додатково надає скан-копію договору між Учасником та виробником тари, упаковки. Встановлено, що Учасник не надав інформаційний лист стосовно виробників тари та упаковки. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-07-25, 11:30:34

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 050 320 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 425 060 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-07-2025, 17:49:39
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
Dovirenist_Ovdiy_11670-K-O.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
G0725-2692-GL_tender.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Vytyag_NBU_PrivatBank_231212.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Vytyag_PrivatBank_250618.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Zgoda_PersonalniDani_Ovdiі.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок Замовника

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Катеринославхліб"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 062 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 506 926,04 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-07-2025, 16:13:17
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок Замовника

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТДВ ЕЙЧДІ БЕЙКЕРІ ІСТ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 165 214 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 165 214 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-07-2025, 11:46:25
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
1ГАРАНТІЯ_4795-25.7z, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок Замовника

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 17:48:24
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 17:48:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 17:48:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 17:48:15
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 17:48:15

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Хліб із борошна пшеничного І сорту, Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І сорту, Булочка із борошна пшеничного І сорту
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:48:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Хліб із борошна пшеничного І сорту, Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І сорту, Булочка із борошна пшеничного І сорту
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5% від вартості договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:48:15
              вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок Замовника
              Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 17:48:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ