Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 75 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава |
| ЄДРПОУ: | 08377170 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Георгіївна Семенова |
| Телефон: | +380532608236 |
| E-mail: | kevplt_prozorro@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сінна, 36 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей 1. 1 Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам 4.3. п.4 Інша інформація та документи Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій та їх розгляд просимо надати гарантійний лист про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176) у відповідності до вимог тендерної документації 2. В зв’язку із протиріччям в документах тендерної пропозиції Учасника щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, щодо досвіду виконання аналогічного договору: - Договір № 55 від 11.03.2024 р. та Договір № 53 від 11.03.2024 р., термін виконання робіт видача проектно-кошторисної документації після проходження експертизи Додаток №2 до договору – 30.04.2024;. - Акт надання послуг №3 до Договору № 55 від 11.03.2024 р. - 10.07.2024 року; - Акт надання послуг №3 до Договору № 53 від 11.03.2024 р. - 10.07.2024 року; - Інформація про виконання аналогічного договору № 413 від «11» червня 2025 року Період виконання Договору № 55 від 11.03.2024 р. – 10.07.2024 та Договору № 53 від 11.03.2024 р. – 10.07.2024; - Листи відгуки від Відділу освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради №244 від 01.07.2024 та №243 від 01.07.2024, з позитивним характером та інформацією про належне виконання умов договору у встановлені строки; - Додаткові угоди щодо перенесення терміну надання послуг у зв’язку із невчасним виконанням умов договору відсутні. Просимо привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації в частині виконання вимог Додатку № 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.