Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 740 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління екології виконкому Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41274732 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Рябуха |
| Телефон: | +380564920135 |
| E-mail: | u.ecology@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1 |
2 |
Згідно з п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р.(далі-Постанови) передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до п.1 Розділу 5 тендерної документації під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції, замовником виявлені невідповідності у тексті проекту договору, що поданий учасником закупівлі, а саме: 1. відсутні цифри «6.3.» в п.6.3 Розділу 6 договору; 2. у Розділі 8 договору частина п.8.2 перенесена до п 8.8 (номери та дати указів Президента України); 3. п. 8.3 починається не с абзацу. Учасник має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.