Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів здачі - приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 180 календарних днів з моменту підписання Акту здачі - приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення Актів здачі - приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Підрядник не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість виконаних робіт за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 180 календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. (*виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 2 167 102 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 10 835,51 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
ЄДРПОУ: | 05425046 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мельник Лариса Василівна |
Телефон: | 380363662352 |
E-mail: | GubSV@rnpp.atom.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |