Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів здачі - приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 180 календарних днів з моменту підписання Акту здачі - приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення Актів здачі - приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Підрядник не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість виконаних робіт за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 180 календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. (*виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 167 102 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 835,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
| ЄДРПОУ: | 05425046 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мельник Лариса Василівна |
| Телефон: | 380363662352 |
| E-mail: | GubSV@rnpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Южтеплоенергомонтаж» виявлено наступні невідповідності: 1) Не надано документів, що підтверджують повне виконання договорів (не менше двох) (форми №КБ-3 або інший документ), зазначених в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за Формою 3; 2) Зазначено різні посади в працівника - Заїка Володимир Ілліч, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та довідках про наявність діючого допуску до виконання особливих робіт, перевірку знань з питань ядерної та радіаційної безпеки, що надані субпідрядником ТОВ «АТОМРЕМОНТ» в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Южтеплоенергомонтаж»; 3) Зазначено різні посади у працівників: Биковець Віктор Миколайович, Вітрук Дмитро Олександрович, Кучук Володимир Юрійович, Овчаренко Євген Іванович, Одолінський Олексій Борисович, Осовяк Дмитро Олександрович, Струк Павло Володимирович, Шарабар Денис Вікторович, в довідках про наявність працівників відповідної кваліфікації, про наявність діючого допуску до виконання особливих робіт, та про перевірку знань з питань ядерної та радіаційної безпеки, що надані субпідрядником ТОВ «СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Южтеплоенергомонтаж». Посилання на вимоги, щодо яких виявлено невідповідності, викладено: 1) В підпункті 3.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції…» до тендерної документації (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД); 2) В підпункті 5.9 «Документи: по п. 3.2. цього Додатку» пункту 5 «Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядників/співвиконавців (надається в межах об’єму виконання ними робіт)» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції…» до тендерної документації (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД); 3) В підпункті 5.9 «Документи: по п. 3.2. цього Додатку» пункту 5 «Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядників/співвиконавців (надається в межах об’єму виконання ними робіт)» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції…» до тендерної документації (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД). Для усунення виявлених невідповідностей, учасник ТОВ «Южтеплоенергомонтаж» повинен надати інформацію та/або документи зазначені в підпункті 3.3 пункту 3 та підпункту 5.9 пункту 5 Додатку 1 до ТД, а саме: 1) Надати форми КБ-3 або інший документ, що підтверджує повне виконання договорів (не менше двох) зазначених в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за Формою 3; 2) Привести у відповідність посаду працівника, або надати відповідне пояснення, щодо зазначеної посади працівника - Заїка Володимир Ілліч, у довідках про наявність працівників відповідної кваліфікації, про наявність діючого допуску до виконання особливих робіт, про перевірку знань з питань ядерної та радіаційної безпеки, що надані субпідрядником ТОВ «АТОМРЕМОНТ» в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Южтеплоенергомонтаж»; 3) Привести у відповідність посади працівників, або надати відповідне пояснення, щодо зазначених посад працівників: Биковець Віктор Миколайович, Вітрук Дмитро Олександрович, Кучук Володимир Юрійович, Овчаренко Євген Іванович, Одолінський Олексій Борисович, Осовяк Дмитро Олександрович, Струк Павло Володимирович, Шарабар Денис Вікторович, що зазначені у довідках про наявність працівників відповідної кваліфікації, про наявність діючого допуску до виконання особливих робіт, та про перевірку знань з питань ядерної та радіаційної безпеки, надані субпідрядником ТОВ «СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Южтеплоенергомонтаж». Відповідно до чинного законодавства необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, та виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо учасником не будуть виправлені невідповідності в інформації та/або документах, протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.