Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 24760454 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://omr.gov.ua/ua/city/offices/engzahist/byudjet/publichnie-zakupki/ |
| Контактна особа: | Олена Бєлоусюк |
| Телефон: | +380487256446, +380487221254 |
| E-mail: | inz-upravlenie@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18 |
0 |
ПРОТОКОЛ № 156 щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.М’ясоєдовська, буд.13, код ЄДРПОУ 24760454 20 серпня 2025 року м.Одеса ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в Управлінні інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради, що затверджене наказом начальника управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради від 10.11.2022 року № 35 провести, керуючись протоколом уповноваженої особи №142 від 05 серпня 2025 року, №146 від 07 серпня 2025, №148 від 11 серпня 2025 – провести розгляд та оцінку найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції - Товариства з обмеженою відповідальністю "ПІДВОДНІ ПРОФЕСІОНАЛИ" (код ЄДРПОУ 31528093, місцезнаходження: 65091, Україна, 65091, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ СЕРЕДНЯ, будинок 48) по процедурі відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі за предметом: «Виконання науково — дослідницької послуги: проміри надводної частини піщаного пляжу від підпірної стінки до урізу води від пляжу «Ланжерон» до мису «Великий Фонтан» у м.Одесі» (ДК 021:2015 - 73110000-6 – «Дослідницькі послуги»), (КПКВКМБ 2918311 – «Охорона та раціональне використання природних ресурсів»), (КЕКВ – 2281 – «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм»), - Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-05-010856-a Закупівля на prozorro.gov.ua ПЕРЕБІГ ПОДІЙ: Щодо питання 1 порядку денного: Провести розгляд та оцінку найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції - Товариства з обмеженою відповідальністю "ПІДВОДНІ ПРОФЕСІОНАЛИ" (код ЄДРПОУ 31528093, місцезнаходження: 65091, Україна, 65091, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ СЕРЕДНЯ, будинок 48) по процедурі відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі за предметом: «Виконання науково — дослідницької послуги: проміри надводної частини піщаного пляжу від підпірної стінки до урізу води від пляжу «Ланжерон» до мису «Великий Фонтан» у м.Одесі» (ДК 021:2015 - 73110000-6 – «Дослідницькі послуги»), (КПКВКМБ 2918311 – «Охорона та раціональне використання природних ресурсів»), (КЕКВ – 2281 – «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм»), - Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-05-010856-a Закупівля на prozorro.gov.ua, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та відповідності вимогам тендерної документації у порядку та строки, визначенні статтею 29 Закону з урахуванням положень 36 і 43 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника по вищезазначеній закупівлі уповноваженою особою виявлено, що тендерна пропозиція учасника містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: Пунктом 43 Особливостей передбачено - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Керуючись вищевказаним, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1.Додатком № 4 Тендерної документації Замовника передбачено надання Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та перелік документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності пропозиції, а саме пунктом 2 Замовник вимагає наявності в учасника процедури закупівлі в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема до довідки надаються: До довідки обов’язково надається Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог технічного завдання, що містить наступну інформацію: - про наявність електронного тахеометру; - про наявність нівеліру; - про наявність навігаційної системи, а саме приймача GNSS та/або приймача GPS. - чинні свідоцтва на повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки до кінця надання послуги за Закупівлею. В межах закупівлі Учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема, надано: 1. Свідоцтва Метрологія.pdf 2. 4.1. Довідка про наявність необхідного обладнання.pdf та 4.1. Довідка про наявність необхідного обладнання.pdf.p7s Під час розгляду у складі тендерної пропозиції Учасника Уповноваженою особою Замовника розглянуто вищевказані документи у їх взаємопоєднанні. Та виснувано, що у довідці від 12.08.2025 №12/12-08-25 (Довідка про наявність необхідного обладнання.pdf) Таблиця 1 пунктами 1,2,3,4 наявне обладнання, яке вимагається Замовником. Водночас, Учасником визначено у довідці, що така техніка є власною. Однак, розглядаючи інформацію надану Учасником у файлі Свідоцтва Метрологія.pdf Замовником встановлено, що свідоцтва на повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки видані ФОП Шурипа О.І., а отже не належать Учаснику на праві власності. Водночас, у файлі Скан ЦПУ Шуріпа О.І. 5 серпня 2025р.pdf, наданий Учасником міститься цивільно-правова угода з Шурипа Олегом Ігоровичем, де визначено, де виконавець бере на себе зобов’язання виконувати послуги власними засобами. Враховуючи вищевказане Довідка про наявність необхідного обладнання.pdf, а саме інформаційна довідка від 12.08.2025 №12/12-08-25, має неточності в пункті 1,2,3,4, щодо зазначення приналежності вимірювальної техніки, згідно наданих документів Учасником закупівлі. Таким чином, в інформаційну довідку від 12.08.2025 №12/12-08-25 необхідно виклати у новій редакції з інформацією щодо приналежності вимірювальної техніки, а саме Нівелір (Н-3КЛ, зав.№598), Тахеометр електронний (TCRP1201+ R1000 1 власна Зав.№237818), Приймач GPS (Leica GS14 Зав.№2870888), Приймач GNSS (GNSS Trimble SPS882 Зав.№5038449459). 1.Додатком № 4 Тендерної документації Замовника передбачено надання Перелік документів, що має надати учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної документації, п. 9 визначено надання Учасником Проєкту договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника (у разі її використання). Заповнений та підписаний учасником проект Договору згідно Додатку № 2 до тендерної документації. В межах закупівлі Учасником, зокрема надано: 2.1. Додаток №2 Проєкт договору.pdf та 2.1. Додаток №2 Проєкт договору.pdf.p7s 2.2. Лист-згода з проєктом договору(1).pdf та 2.2. Лист-згода з проєктом договору(1).pdf.p7s Вказані документи підписані КЕП накладено з використанням веб-сайту https://czo.gov.ua. Однак, вбачається з інших документів наданих Учасником, останній використовує у своїй діяльності печатку, а отже файл Додаток №2 Проєкт договору.pdf має неточності. Отже, учасником необхідно надати Замовнику Проєкту договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника (у разі її використання). Заповнений та підписаний учасником проект Договору згідно Додатку № 2 до тендерної документації. УХВАЛЕНО: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених Замовником невідповідностей в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ПІДВОДНІ ПРОФЕСІОНАЛИ" (код ЄДРПОУ 31528093, місцезнаходження: 65091, Україна, 65091, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ СЕРЕДНЯ, будинок 48) по процедурі відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі за предметом: «Виконання науково — дослідницької послуги: проміри надводної частини піщаного пляжу від підпірної стінки до урізу води від пляжу «Ланжерон» до мису «Великий Фонтан» у м.Одесі» (ДК 021:2015 - 73110000-6 – «Дослідницькі послуги»), (КПКВКМБ 2918311 – «Охорона та раціональне використання природних ресурсів»), (КЕКВ – 2281 – «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм»), - Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-05-010856-a Закупівля на prozorro.gov.ua та надати термін у 24 години для виправлення учасником зазначених у протоколі та повідомленні невідповідностей. 2.Розглянути через 24 години подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або не виправлення учасником виявлених невідповідностей. 3.Оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі, шляхом застосування відкритих торгів О.О. Бєлоусюк
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.