Закупівлю оголошено - 03-06-2025, 17:41. Дата останніх змін - 20-06-2025, 00:00

Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер

Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер... Державна закупівля - UA-2025-06-03-013644-a Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер від замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) від 6/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-03-013644-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-06-2025, 17:41
по 07-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-06-2025, 00:00
по 12-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-06-2025, 14:43
по 12-06-2025, 15:06

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
875566.67
875 566,67 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:4 377,83 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
ЄДРПОУ:45134733 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Вікторович
Телефон:+380630662699
E-mail:a.zakharenko@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Системи палетних стелажів під ...
875 566,67 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-06-2025, 14:43
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер

1
комплект
Україна Харківська область
по 28-07-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-06-2025 по 25-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЗЗ’ЄДНАННЯ, будинок 25, 49017, Терещенко Артем
Остаточна пропозиція:
780 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
822 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТОВ СКЛАД ПЛЮС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-06-2025 по 20-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бровари, вул. Сергія Москаленка, 16В, 07403, Віталій Рудоман
Остаточна пропозиція:
779 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
855 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТОВ СКЛАД ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
779 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
855 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-06-2025, 16:25:57
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Оригінал платіжної інструкції
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
780 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
822 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-06-2025, 14:17:22
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Оригінал платіжної інструкції
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:41:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:41:23
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:41:59

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Системи палетних стелажів під навантажувач та штабелер
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-06-2025, 17:41:22
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-06-2025, 17:41:22
              Оригінал платіжної інструкції
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-06-2025, 17:41:22
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ