Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 510 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» |
| ЄДРПОУ: | 03768026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Черевко Микола Васильович |
| Телефон: | +380503581024 |
| E-mail: | sportkomplex2011@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна |
1 |
Уповноваженою особою Замовника було розглянуто тендерну пропозицію та документи до неї Учасника, ПП ЛКТ, тендерну пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, та виявлено невідповідності в інформації та/або документах. Згідно п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В Додатку 1 до Тендерної документації зазначено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Пунктом 1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник мав надати, «Довідка, в якій зазначається інформація про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг (далі – Довідка), визначених у технічних вимогах, за формою» та «На підтвердження інформації, зазначеній у довідці, Учасник надає документи, що підтверджують власність матеріально-тезхнічної бази (бухгалтерські виписки, картки, накладні, або інші реєстраційні документи). У разі, якщо власник планує використовувати орендоване або залучене обладнання, він надає копію договору (договорі) оренд аб інший документ, що підтверджує наявність матеріально-технічної бази.». На виконання зазначеної вимоги, Учасник процедури закупівлі надав відповідні документи, в тому числі, Довідку про наявність обладнання та МТБ, договора оренди та видаткові накладні. Але в Довідці п.6 вказана «Кутова шліфмашина Dnipro-M GS-160SE», яка придбана на підставі Вид.накл. №30346 від 17.02.21., проте зазначена Видаткова накладна відсутня у складі тендерної пропозиції. Також в Довідці п.20 вказана «Кутова шліфмашина GA5030 Makita», яка придбана на підставі Вид.накл. №4144 від 14.11.22., проте в зазначеній Видатковій накладній відсутнє це обладнання. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати виправлену «Довідка, в якій зазначається інформація про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, за формою» та, у разі необхідності, надати додаткові документи, що підтверджують власність або право оренди/лізингу матеріально-тезхнічної бази. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.