Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 35 048 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 175,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київський національний університет технологій та дизайну |
| ЄДРПОУ: | 02070890 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://knutd.com.ua |
| Контактна особа: | Любов Мурована |
| Телефон: | +380962450269, +380442568468 |
| E-mail: | knutd_1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону, які на даному етапі торгів неможливо усунути, оскільки відсутня законна/законодавча підстава на розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ІВАНОВИЧ у складі тендерної пропозиції, керуючись підпункту 2 пункту 50 Особливостей, прийнято рішення щодо відміни відкритих торгів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 23-07-2025, 16:03 по 03-08-2025, 00:00
Документи:
Після розгляду тендерної пропозиції ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ІВАНОВИЧ (надалі - Учасник) було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації (надалі – ТД) до предмета закупівлі: 1) Учасником подана тендерна пропозиція, вих. № 01/07-25 від 08.07.2025р., яка містить невідповідності в оформлені/заповнена згідно вимог визначених Замовником (невідповідності вимог встановленим в Додатку 1 до ТД та пункті 1 Додатку 4 до ТД); 2) Учасником подано Гарантійний лист, вих. № 10/07-25 від 08.07.2025р, назва якого не відповідає вимогам визначеним підпункту 6.2. пункту 6 Додатку 4 до ТД (формальна помилка відповідно пункту 4.3. частини 4 розділу 5 ТД); 3) Учасником надано проєкт договору, який містить помилки в тесті оформлення/заповнення згідно вимог визначених Замовником (невідповідності вимог встановленим в пункті 7 Додатку 4 до ТД та Додатку 3 до ТД) 4) Учасником не надано інформація (довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію (невідповідність вимогам визначених в підпункті 3.3 в пункту 3 Додатку 4 до ТД); 5) Учасником не надано гарантійний лист згідно вимог визначених в підпункті 4.6. в пункту 4 Додатку 4 до ТД. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель: тендерна пропозиція, оформлену і заповнену згідно вимог Замовника встановленим в Додатку 1 до ТД та пункті 1 Додатку 4 до ТД; довідку замість гарантійного листа, відповідно вимог визначеним підпункту 6.2. пункту 6 Додатку 4 до ТД; проєкт договору оформлення/заповнення згідно вимог встановленим в пункті 7 Додатку 4 до ТД та Додатку 3 до ТД; гарантійний лист згідно вимог визначених в підпункті 4.6. в пункту 4 Додатку 4 до ТД
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.