Поставки Товару здійснюються Постачальником поетапно, дрібними партіями, у кількості - відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального/максимального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах/кількості та у строк, визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном (в тому числі може здійснюватися шляхом використання мессенджерів Viber, WhatsApp, Telegram) та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника, що зазначені у розділі 14 договору. Допускається відхилення ваги на кратність кг у одиниці пакування. Строк (термін) поставки (передачі) всього обсягу товару – з дати укладення договору до 31 грудня 2025 року включно. Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні – з понеділка по п’ятницю з 08-00 години до 12-00 години. Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 39 653 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 05425307 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Євсюкова |
Телефон: | +380577255489 |
E-mail: | pansionat7@ukr.net |
Місцезнаходження: | 61177, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7 |
0 |