Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 142 106,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 421,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Литвиненко Олексій Вікторович |
| Телефон: | 380487102023 |
| E-mail: | lov@ods.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ ТД та п.2.4 Додатка № 1 до тендерної документації (далі – ТД), учасник повинен надати у складі пропозиції Опис предмета закупівлі, який повинен містити інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасником послуг, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку № 3 до ТД. Тобто, умови щодо кількості послуг є частиною технічних вимог Тендерної документації. Документ «Опис предмета закупівлі» учасником повинен бути складено у відповідності до Технічних вимог Замовника (Додаток № 3 до ТД). У зв’язку з чим, Замовником не визначено кількісні показники (характеристики) щодо самої офісної техніки, а також щодо кількості кожної послуги. Таким чином в порушення вимоги пп.3 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у Додатку № 3 до ТД не зазначено інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі. З урахуванням неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, керуючись пп.2 п. 50 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178, Замовник вирішив відмінити процедуру закупівлю послуг: Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 22-05-2025, 15:35 по 02-06-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.