Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 670 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 352,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" |
| ЄДРПОУ: | 02136962 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html |
| Контактна особа: | Люба Володимирівна Івасюта |
| Телефон: | +30322382792 |
| E-mail: | ivasyuta.luba@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79044, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ГО "ЛОО ФСТ "Динамо" України" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 92620000-3 - Послуги, пов’язані зі спортом (Послуги з експлуатації спортивних споруд) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Учасником не надано документів, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника довіреність на уповноважену особу, що підписала документи тендерної пропозиції 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.