Закупівлю оголошено - 30-12-2024, 16:42. Дата останніх змін - 30-12-2024, 16:42

Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399

Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399... Державна закупівля - UA-2024-12-30-009567-a Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399 від замовника Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради від 12/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-30-009567-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-30-010811-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-12-2024, 16:42
по 02-01-2025, 08:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1029000
1 029 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради
ЄДРПОУ:25675242 Досьє YouControl
Контактна особа:Альона Плічук
Телефон:+380362620556
E-mail:tenderosvita21@gmail.com
Місцезнаходження:
33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Соборна 30
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399

2 450
кілограм
33000 , Україна , Рівненська область , м. Рівне , Заклади дошкільної освіти ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 4399Активна30-12-2024, 16:38
ВидсолодковершковеАктивна30-12-2024, 16:38
БезлактознеНіАктивна30-12-2024, 16:38
Вміст жиру72.5відсотокАктивна30-12-2024, 16:38
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 16:42:30
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 16:38:57
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 16:38:57
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% від суми цього Договору і набувати чинності не пізніше дати укладання договору.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          90
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 16:38:57
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Строк дії банківської гарантії - не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії договору.
          Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи,Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 16:38:57
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Банківська гарантія надається Постачальником або в електронному вигляді, підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно, яка направляється на електронну адресу Замовника: uo@rivnerada.gov.ua, або на паперовому носії, яка підписана уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплена печатками (у разі наявності), яка направляється Замовнику за адресою: м. Рівне вул. Соборна, 30. До банківської гарантії додаються копія(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірена(і) банком.
          Умови повернення або не повернення забезпечення виконання договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 16:38:57
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання Постачальником зобов’язань за цим Договором про закупівлю у повному обсязі; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів запиту (ціни) пропозицій недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в цьому Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Постачальнику у разі невиконання та/або неналежного виконання умов цього Договору, тобто у разі настання гарантійного випадку. У разі настання гарантійного випадку, перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами: - найменування: Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради - місцезнаходження: 33028, м. Рівне, вул. Соборна 30 - код ЄДРПОУ 25675242 - рахунок UA 598201720344260040000036031 в Держказначейська служба України м. Київ - МФО 25675242.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ