Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 31 584 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 157,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи" Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02005177 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фука Ельзара Рустемівна |
| Телефон: | +380668796830 |
| E-mail: | zakupivli1.zobsme@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69068, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул.Чарівна,30 |
0 |
Замовником у Тендерній документації (Додаток 2.1 до тендерної документації) було встановлено перелік документів, які подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції зокрема, п.1. Розділу 1 Наявність фінансової спроможності. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує його фінансову спроможність, у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учаснику необхідно усунути невідповідність протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження фінансової звітності підприємства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.