Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 444 129,98 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 441,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 22144952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ксенія Козицька |
| Телефон: | +380612280930 |
| E-mail: | zrs.kovaleva@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69006, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Фанатська, буд. 23-А |
0 |
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати «довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не менше трьох договорів виконаних протягом останніх 12 (дванадцяти) місяців. *Обов’язково у довідці зазначити: організацію з якою укладеного договір, найменування послуги, № та дату договору, суму договору та стан виконання». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі документів тендерної пропозиції, надано Довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій відсутня інформація про суму договору та стан виконання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати оновлену довідку з відсутньою інформацією. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати інформацію про те що «гарантійні терміни на виконані роботи/послуги впродовж одного року, що підтверджується гарантією учасника (з обов’язковим зазначенням предмету закупівлі та номеру закупівлі ) в довільній формі». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано гарантійний лист, в якій відсутня інформація про предмет закупівлі та номер закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати оновлений гарантійний лист з відсутньою інформацією. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання розрахунку договірної ціни з усіма необхідними документами, що входять до її складу, необхідно надати у форматі *.imd, *.ims або інші формати. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі документів тендерної пропозиції, не надано розрахунок договірної ціни у форматі *.imd, *.ims або інші формати. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити розрахунок договірної ціни у форматі *.imd, *.ims або інші формати. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 5.9 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати «Гарантійний лист (подається учасниками, за виключенням тих, що знаходяться на загальній системі оподаткування) (повне найменування фізичної особи-підприємця або юридичної особи) «Даним листом зобов’язуюсь у випадку акцепту моєї тендерної пропозиції та автоматичного оприлюднення електронною системою публічних закупівель Prozorro повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення тендерної процедури, ідентифікатор закупівлі __________ змінити загальну суму в бік зменшення на 20% відносно моєї остаточної тендерної пропозиції, що відображена у протоколі розкриття тендерних пропозицій, з метою компенсації витрат Замовника, що виникають при здійсненні закупівлі у фізичних осіб або юридичних осіб, що не є платниками ПДВ (відсутність можливості формування податкового кредиту призводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету, збільшується»).». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі документів тендерної пропозиції, надано гарантійний лист, в якому відсутній ідентифікатор закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати оновлений гарантійний лист з відсутньою інформацією. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 2 пункту 6.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати «скановану копію (оригінал або копія) сторінок паспорту: 1, 2, 3, 11, 12 (у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки) …». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі документів тендерної пропозиції, не 12 (дванадцяту) сторінку паспорту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати сторінку 12 паспорту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.