Закупівлю оголошено - 12-06-2025, 16:57. Дата останніх змін - 07-07-2025, 16:24

Стелажі (стелаж для зберігання кухонного посуду, 4 полиці н/ст (1600х500х1800); стелаж для зберігання продуктів, 4 полиці (1400х500х1800); стелаж для зберігання підносів 1400х400х1500, з напрваляючими, н/ст; стелаж – сушка для зберігання столового посуду, 4 полиці з направляючими для тарілок, 1400х400х1800; стелаж для зберігання хліба в лотках з направляючими, н/ст (1000х900х1800))

Стелажі (стелаж для зберігання кухонного посуду, 4 полиці н/ст (1600х500х1800); стелаж для зберігання продуктів, 4 полиці (1400х500х1800); стелаж для ... Державна закупівля - UA-2025-06-12-012322-a Стелажі (стелаж для зберігання кухонного посуду, 4 полиці н/ст (1600х500х1800); стелаж для зберігання продуктів, 4 полиці (1400х500х1800); стелаж для зберігання підносів 1400х400х1500, з напрваляючими, н/ст; стелаж – сушка для зберігання столового посуду, 4 полиці з направляючими для тарілок, від замовника Військова частина 3052 Національної гвардії України від 6/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-12-012322-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-06-2025, 16:57
по 18-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-06-2025, 00:00
по 20-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
140533
140 533 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 405,33 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3052 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:08803781 Досьє YouControl
Контактна особа:Марина Олександрівна Бойко
Телефон:+380667802950
E-mail:tender3052@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Стелажі (стелаж для зберігання ...
140 533 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж для зберігання кухонного посуду, 4 полиці н/ст (1600х500х1800)

1
штука
Україна Полтавська область
по 30-09-2025
39151100-6
Стелажі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж для зберігання продуктів, 4 полиці (1400х500х1800)

3
штука
Україна Полтавська область
по 30-09-2025
39151100-6
Стелажі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж для зберігання підносів 1400х400х1500, з напрваляючими, н/ст

2
штука
Україна Полтавська область
по 30-09-2025
39151100-6
Стелажі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж – сушка для зберігання столового посуду, 4 полиці з направляючими для тарілок, 1400х400х1800

3
штука
Україна Полтавська область
по 30-09-2025
39151100-6
Стелажі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж для зберігання хліба в лотках з направляючими, н/ст (1000х900х1800)

3
штука
Україна Полтавська область
по 30-09-2025
39151100-6
Стелажі


+-
Документи
Тип документа: Критерії прийнятності
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Критерії прийнятності
    публічнийЕкспортовано:12-06-2025, 17:04:25
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:12-06-2025, 17:04:25
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-06-2025, 17:04:25
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-06-2025, 17:04:25
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:12-06-2025, 17:04:25
                  Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                  +-
                  Пропозиції

                  Кваліфікація Учасників

                  Інформація про Переможця
                  Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  ФОП "РАШЕВСЬКА ГАННА ВІТАЛІЇВНА"   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 20-06-2025 по 28-06-2025
                  Статус:
                  учасник виграв закупівлю
                  Контактна інформація:
                  Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНСЬКА, будинок 1, квартира 89, 50074, Ганна Рашевська
                  Остаточна пропозиція:
                  134 694 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Дата акцепта:
                  25-06-2025, 14:12

                  Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                  Дата публікації: 24-06-25, 11:39:24
                  24

                  Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ", ЄДРПОУ 40758593, виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подано учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Відповідно п. 8 Додатку 1 не надано «Декларацію про відповідність» на запропонований товар.

                  Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-06-25, 11:39:24
                  Договір
                  Договір опубліковано
                  Системний номер договору:
                  UA-2025-06-12-012322-a-a1
                  Номер договору:
                  360
                  Дата підписання договору:
                  07-07-2025, 16:22
                  Строк дії договору:
                  з 07-07-2025 по 31-12-2025
                  134 694 UAH
                  Ціна договору
                  134 694 UAH
                  Ціна договору без ПДВ

                  Пропозиції Учасників

                  Пропозицію подав:
                  ФОП "РАШЕВСЬКА ГАННА ВІТАЛІЇВНА"   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  134 694 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Дата та час подання пропозиції:
                  19-06-2025, 20:44:19
                  Документи:
                  Тип документа:

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  + -
                  Документи тендеру
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:12-06-2025, 17:08:21
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ