Закупівлю оголошено - 06-01-2025, 22:45. Дата останніх змін - 13-01-2025, 20:47

ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири

ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири... Державна закупівля - UA-2025-01-06-007737-a ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ" ВЕЛИКОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 1/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-06-007737-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-06-009781-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-01-2025, 22:45
по 09-01-2025, 12:00

Поставка за рахунок Постачальника

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
34800
34 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ" ВЕЛИКОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:44252727 Досьє YouControl
Контактна особа:Катерина Задворна
Телефон:+380932364222
E-mail:velikharch@ukr.net
Місцезнаходження:
67832, Україна, Одеська область,Одеський р-н, селище Великодолинське, вул.Соборна, будинок 1 , корпус А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492

400
кілограм
67832 , Україна , Одеська область , селище Великодолинське , вулиця Соборна, будинок 1а ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
МаркаПАктивна06-01-2025, 22:45
ВимороженаТакАктивна06-01-2025, 22:45
ДезодорованаТакАктивна06-01-2025, 22:45
Відповідність ДСТУ 4492ТакАктивна06-01-2025, 22:45
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 22:45:45
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 22:45:09
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31, 65014, Дмитро Анатолійович Мільніченко
          Остаточна пропозиція:
          34 800 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          09-01-2025, 14:51
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-01-06-007737-a-b1
          Номер договору:
          01
          Дата підписання договору:
          13-01-2025, 13:00
          Строк дії договору:
          з 13-01-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Фомина Наталія Георгіївна
          E-mail підписанта:
          tender@utecon.com
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA093071230000026009010092909
          Телефон підписанта:
          +380504151529
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Грущенко Тетяна Миколаївна
          E-mail підписанта:
          velikharch@ukr.net
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA878201720344390001000135210
          Телефон підписанта:
          +380675584988
          34 800 UAH
          Ціна договору
          29 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          34 800 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          Форма забезпечення:
          Гарантія фінансової установи
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          7

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-01-2025, 22:45:09
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 9.2.1. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана банком-гарантом не пізніше дати видачі гарантії, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          7
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-01-2025, 22:45:09
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 9.4.2. Дата закінчення дії Банківської гарантії має перевищувати строк дії Договору на 7 календарних днів після закінчення строку дії Договору, в забезпечення якого її видано, а саме: ____.______. 2026.
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-01-2025, 22:45:09
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 9.2. На дату укладення цього Договору Постачальником надається Замовнику оригінал банківської гарантії як забезпечення виконання цього Договору (далі — Банківська гарантія) в розмірі 5 відсотків від вартості цього Договору в національній валюті України — гривні, що становить _______________________ грн (зазначається на етапі укладення договору). 9.2.1. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана банком-гарантом не пізніше дати видачі гарантії, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ