Період поставки товару: з моменту підписання договору до 22.12.2025 року. Вимога – замовлення на відвантаження товару здійснюється через електронну пошту, або за телефоном, або іншими способами. Після отримання замовлення постачальник має відвантажити товар протягом двох днів (виключно у робочі дні з 9:00 до 13:00). Розвантажувальні роботи виконуються за рахунок та силами Постачальника (представниками Постачальника), які супроводжують товар у дорозі в приміщення складу харчоблоку підприємства
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 53 460 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01985050 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Браславец |
| Телефон: | +380562338337, +380976714920 |
| E-mail: | tkrudnev@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Лесі Українки, буд. 26. |
0 |