Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 230 239 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 302,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 24288081 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://natalynska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Бурдикіна |
| Телефон: | +380993817295 |
| E-mail: | nataccount@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 63343, Україна, Харківська область,Берестинський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89 |
4 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно підпункту 2.1-2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку (складену учасником у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, офісних приміщень, транспортних засобів, приладів, інструментів, тощо, з зазначенням найменування, кількості, терміну експлуатації (років), з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці згідно з пп. 2.1., необхідно надати скановані копії документів на право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою на кожну одиницю зазначену в такій довідці. Учасником надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих.№79/21 від «17» липня 2025 в якій позиція 3 та 4, а саме: Автонавантажувач Balkancar, ДВ 1792.33.20 та Автонавантажувач Komatsu 0L8L22X мають не коректне зазначення щодо терміну експлуатації, відповідно до наданих документів згідно підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно підпункту 3.1-3.2. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою, та на підтвердження інформації, зазначеної у довідці згідно пп. 3.1. учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками. Учасником надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№79/22 від «17» липня 2025 в якій позиція 9, а саме досвід роботи на займаній посаді, щодо працівниці Дудченко Валентина Іванівна інженера з охорони праці, зазначено не коректно, відповідно до наданих документів згідно підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.07.2025 00:00 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 29.07.2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.