предмет закупівлі та кількість :Гайка М16 - 18000шт (600кг). графік поставок: Поставка ТОВАРУ проводиться партією протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Вінниця (згідно рознарядок ПОКУПЦЯ).; умови постачання ТОВАРУ на умовах DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року; Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 56 160 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ФІЛІЯ "ЕНЕРГОРЕМТРАНС" АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ |
ЄДРПОУ: | 41264153 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Шпак |
Телефон: | +0432632426 |
E-mail: | shpak@uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21034, Україна, Вінницька область,м.Вінниця, вул.Станція Вінниця,10 |
0 |