Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
72251000-9 Послуги з аварійного відновлення (Технічна підтримка засобів криптографічного захисту інформації) - 1 послуга. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
| ЄДРПОУ: | 01181765 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
| Контактна особа: | Ірина Валеріївна Фузік |
| Телефон: | +380444228278 |
| E-mail: | fuzik@ucrf.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03180, Україна, Київська область,Киев, пр. Берестейський, 151 |
0 |
З метою більш детального вивчення тендерної пропозиції ФОП «УВАРОВ СЕРГІЙ ВАДИМОВИЧ» необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП «УВАРОВ СЕРГІЙ ВАДИМОВИЧ» до 15.08.2025 включно.
За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП «Уваров Сергій Вадимович» (далі – Учасник) по закупівлі за процедурою «Відкриті торги» предмету «72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Технічна підтримка засобів криптографічного захисту інформації)» було виявлено наступні невідповідності в наданих Учасником інформації/ документах. Усупереч вимогам абзацу 3 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації завантажені Учасником документи не засвідчені власноручним або електронним цифровим підписом. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документи тендерної пропозиції у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/ удосконалений електронний підпис ( далі - КЕП/ УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі*, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1 Додатку № 5 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.