Поставка товару відбувається, протягом 2 двох робочих днів, з дня підписання Договору, але не пізніше 31 грудня 2025 року. Постачання товару можливе партіями, за домовленістю між Сторонами, відповідно до заявок Замовника. Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної, але не пізніше ніж через 10 банківських днів з дня отримання товару Замовником. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 2-х (двох) банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 10 860 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КП "Центр первинної медико - санітарної допомоги" Кролевецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40992732 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бурименко Світлана Володимирівна |
| Телефон: | +380545351200 |
| E-mail: | krol_medtsentr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41300, Україна, Сумська область,місто Кролевець, бульвар Шевченка 57Б |
0 |