Період оскарження умов закупівлі - по 16-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 752 940 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 529,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Нестеренко |
| Телефон: | +380487376932 |
| E-mail: | lilydaloz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НЕФРОЛОГІЇ ТА ДІАЛІЗУ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
6 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Згідно вимог пп.1.2. п.1 до Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, Учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо, позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. А). На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано: - Довідка (підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору) вих.№ 134/ від 19 травня 2025 року в якій зазначена сума договору 235 660,00 грн. та зазначена інформація, що виконаний частково на суму: 194 658,00 грн); - Договір про закупівлю послуг №0412 від 04 грудня 2023 року на суму 235 660,00 грн; - сума АКТів здачі-приймання робіт (надання послуг) за Договором про закупівлю послуг №0412 від 04 грудня 2023 року складає 194 658,00 грн; - Лист щодо виконання аналогічного договору за предметом закупівлі вих.№49 від 07.01.2025 року про успішну співпрацю протягом 2024 року, згідно Договору про закупівлю послуг №0412 від 04 грудня 2023 року у повному обсязі згідно умов вищезазначеного договору. Згідно пунктів 3.7. та 3.8. Договору про закупівлю послуг №0412 від 04 грудня 2023 року: 3.7. Будь-які зміни і доповнення до даного Договору дійсні лише за умови, якщо вони зроблені в письмовій формі і підписані уповноваженими на те представниками Сторін. Зазначені зміни і доповнення додаються до даного Договору і є його невід'ємною частиною. Після підписання даного Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні угоди, які так чи інакше стосуються предмету даного Договору, втрачають юридичну силу. 3.8. Всі додатки та додаткові угоди, що підписані сторонами у зв’язку із виконанням цього Договору є його невід’ємною частиною, набирають юридичної сили з моменту їх підписання та діють протягом строку дії цього Договору. що не узгоджується з поданими в складі тендерної пропозиції Учасника документами та вимогами Замовника. Просимо усунути зазначені невідповідності та надати відсутні документи (Додаткову угоду на зменшення або АКТи здачі-приймання робіт (надання послуг)) або лист-роз’яснення. Б). На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано: Довідка (підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору) вих.№ 134/ від 19 травня 2025 року зазначено Договір №04/12 про закупівлю послуг від 04.12.2023р. року, а в самому Договорі про закупівлю послуг №0412 від 04 грудня 2023 року. Просимо усунути зазначені невідповідності та надати відповідні документи. В). На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано: АКТи здачі-приймання робіт (надання послуг) за Договором про закупівлю послуг №0412 від 04 грудня 2023 року на суму 194 658,00 грн., які не засвідчені підписом уповноваженої особи учасника. Просимо усунути зазначені невідповідності та надати відповідні документи. 2. Згідно пункту 1 Додатку 1.2 до Додатку 3 ТД у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є: - громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); - юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; - юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах) або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. На підтвердження вимог викладених в пункті 1 Додатку 1.2 до Додатку 3 ТД Учасником, в складі тендерної пропозиції, надано Довідка Вих.№ 134/ від 19.05.2025 року (файл 7_Довідка_рф.doc.asice.zip) в якому Учасник не надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є: - громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) - юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Просимо усунути зазначені невідповідності та надати відповідні документи. 3. Згідно Додатку 2 ТД «Загальні вимоги» пункту 5.1. Лабораторія повинна мати атестат про акредитацію за стандартами ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 15189:2015, який чинний протягом терміну надання послуг (надати копії). На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано СЕРТИФІКАТ на систему управління якістю за № UA.MS069/1-23, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» без Додатку 1 до даного сертифікату в якому наведені адреси пунктів забору біологічного матеріалу, що не узгоджується з поданими в складі тендерної пропозиції Учасника документами та вимогами Замовника. Просимо усунути зазначені невідповідності та надати атестат про акредитацію за стандартами ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 15189:2015 або лист-роз’яснення чому надається саме СЕРТИФІКАТ на систему управління якістю за № UA.MS069/1-23, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та з урахуванням усіх сторінок. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства. Документи подані Учасником на виправлення невідповідностей повинні бути підписані КЕП.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.