Закупівлю оголошено - 05-02-2025, 09:53. Дата останніх змін - 05-02-2025, 09:53

Калоприймач, Однокомпонентний, Відкритий (з дренуючим отвором), з оглядовим вікном, пластина Рівна, діаметр отвору для вирізання : 61-70 мм, з фільтром, прозорий мішок

Калоприймач, Однокомпонентний, Відкритий (з дренуючим отвором), з оглядовим вікном, пластина Рівна, діаметр отвору для вирізання : 61-70 мм, з фільтро... Державна закупівля - UA-2025-02-05-001941-a Калоприймач, Однокомпонентний, Відкритий (з дренуючим отвором), з оглядовим вікном, пластина Рівна, діаметр отвору для вирізання : 61-70 мм, з фільтром, прозорий мішок від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "УСАТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" від 2/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-05-001941-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-05-001717-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-02-2025, 09:53
по 08-02-2025, 11:00

Товар, за даним Договором, постачається згідно заявки замовника у відповідності з видатковою накладною. Заявка на поставлення товару подається за допомогою інтерактивного способу зв’язку (електронна пошта або телефоном). Поставка товару здійснюється за адресою: 67663, Україна, Одеська область, Одеський район, с. Усатове, вул. Больнична, 19. Товар повинен бути наданий ЗАМОВНИКУ до 15 грудня 2025 року. Датою поставки Товарів є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії Товарів. Перехід права власності на Товари відбувається в момент прийняття представником ЗАМОВНИКА партії Товарів. Доказом прийняття партії Товарів є накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлені Товари переходить до ЗАМОВНИКА в момент отримання Товарів від ПОСТАЧАЛЬНИКА (Перевізника) за належно оформленою накладною. Ризик випадкової загибелі або випадкового псування Товарів, що постачається переходить до ЗАМОВНИКА одночасно з виникненням у нього права власності. ЗАМОВНИК має право відмовитися прийняти Товари від ПОСТАЧАЛЬНИКА, якщо умови не відповідають умовам зазначеним в узгодженій заявці. ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід’ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в накладних, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування; встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 10.2 цього Договору. Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п’ятнадцяти робочих днів з моменту підписання видаткової накладної товару ЗАМОВНИКОМ. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Фінансування здійснюється за кошти місцевого бюджету. У разі затримки фінансування на вказані цілі ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Ціни, які вказані в специфікації на окрему партію Товарів є узгодженими між Сторонами і можуть бути змінені лише за домовленістю сторін та за умов, що не суперечать п. 10.2 цього Договору. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 240 від 02.07.2014 року, ціни, вказані у Специфікації, не повинні перевищувати рівня задекларованих в реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, з урахуванням податків та зборів та 10 % (десяти відсоткової) постачальницько-збутової надбавки на момент укладення Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
81400
81 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "УСАТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
ЄДРПОУ:38617509 Досьє YouControl
Контактна особа:Бухтоярова Альона Володимирівна
Телефон:380972984281
E-mail:centerbel111@gmail.com
Місцезнаходження:
67663, Україна, Одеська область,с. Усатове, вул. Больнична, будинок 19
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Калоприймач, Однокомпонентний, Відкритий (з дренуючим отвором), з оглядовим вікном, пластина Рівна, діаметр отвору для вирізання : 61-70 мм, з фільтром, прозорий мішок

1 080
штука
67663 , Україна , Одеська область , с. Усатове , вул. Больнична, будинок 19 ,
з 19-02-2025 по 15-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ТипОднокомпонентнийАктивна05-02-2025, 09:53
Вид мішкаВідкритий (з дренуючим отвором)Активна05-02-2025, 09:53
Тип пластиниРівнаАктивна05-02-2025, 09:53
Оглядове вікноТакАктивна05-02-2025, 09:53
Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній)від 61.0 до 70.0Активна05-02-2025, 09:53
ФільтрТакАктивна05-02-2025, 09:53
Прозорість мішкаТакАктивна05-02-2025, 09:53
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 09:53:11
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 09:53:07
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід’ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в накладних, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування; встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 10.2 цього Договору. Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п’ятнадцяти робочих днів з моменту підписання видаткової накладної товару ЗАМОВНИКОМ. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Фінансування здійснюється за кошти місцевого бюджету. У разі затримки фінансування на вказані цілі ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Ціни, які вказані в специфікації на окрему партію Товарів є узгодженими між Сторонами і можуть бути змінені лише за домовленістю сторін та за умов, що не суперечать п. 10.2 цього Договору. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 240 від 02.07.2014 року, ціни, вказані у Специфікації, не повинні перевищувати рівня задекларованих в реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, з урахуванням податків та зборів та 10 % (десяти відсоткової) постачальницько-збутової надбавки на момент укладення Договору.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ