Закупівлю оголошено - 04-01-2025, 23:09. Дата останніх змін - 04-01-2025, 23:09

Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143

Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143... Державна закупівля - UA-2025-01-04-001301-a Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143 від замовника ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 41 "ПІЗНАЙКО" ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 1/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-04-001301-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-04-000729-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-01-2025, 23:09
по 08-01-2025, 00:00

Поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, який відповідає санітарним вимогам, за вимогою (заявкою) Замовника

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
170000
170 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 41 "ПІЗНАЙКО" ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:21430354 Досьє YouControl
Сайт:http://sites.google.com/view/zdo41cv-1978
Контактна особа:Ірина Крештанович
Телефон:+380505803845
E-mail:zdo41oblik@gmail.com
Місцезнаходження:
58018, Україна, Чернівецька область,м,Чернівці, вулиця Леонтія Сандуляка, будинок 19
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143

600
кілограм
58018 , Україна , Чернівецька область , Чернівці , Леонтія Сандуляка, 19 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна04-01-2025, 23:08
ЧастинафілеАктивна04-01-2025, 23:08
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна04-01-2025, 23:08
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-01-2025, 23:09:58
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-01-2025, 23:08:30
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2025 р
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ