Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 262 260 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 622,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00100227 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ua.energy/ |
| Контактна особа: | Войтко Яна Іванівна |
| Телефон: | 380442493134 |
| E-mail: | voitko.yi@ua.energy |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1 розд. I Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: 1.1. Договір(и) аналогічний(і) за предметом закупівлі або витяг(и) з договору(ів)* аналогічного (их) за предметом закупівлі (з додатком (ами)**), виконаний(і) повністю у 2022-2025 роках (під час воєнного стану, що підтверджує спроможність учасника надання безперервних послуг в умовах перебоїв в електропостачанні)*** * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. ** Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) на аналогічний предмет закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим). *** Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є послуги надання електронних комунікаційних послуг волоконно-оптичними лініями зв’язку в обсязі не менше двох оптичних волокон одночасно (у межах одного договору, що підтверджують спроможність учасника одночасно надавати послуги з використанням щонайменше двох оптичних волокон), 1.2. Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного за предметом закупівлі, наданого згідно пп. 1.1. цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку наданих послуг, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані, як копію документа, яка містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Учасником надано договір № 10311/22 про надання електронних комунікаційних послуг від 31.10.22 року (файл «3.3. Аналогічний_договір Дія_акти.pdf»), укладений між Учасником та ДП «ДІЯ» на суму 264 000,00 грн з ПДВ та який містить власноручні підписи обох сторін. У Додатку 1 до договору № 10311/22 про надання електронних комунікаційних послуг від 31.10.22 року міститься інформація, зокрема, про період тимчасового платного користування ОВ з 01.11.22 року по 28.02.2023 року. Також Учасником було надано Акт надання послуг до договору № 10311/22 від 31.10.2022 №10230 за Грудень, який містить фізичні підписи сторін та Акти надання послуг: № 10227 від 30.11.2022 за Листопад; №1069 від 31.01.2023 за Січень та № 2066 від 28.02.2023 за Лютий (файл «3.3. Аналогічний_договір Дія_акти.pdf», ст. 13-19), які не містять ні кваліфікованих/удосконалених електронних підписів сторін договору ні власноручних підписів уповноважених сторін договору, що не відповідає вимогам підпункту 1.2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: Підпункт 1.2 пункту 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного за предметом закупівлі, наданого згідно пп. 1.1. цього Додатку, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ), як копію документа, яка містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.