Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 890 110,12 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 48 901,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03361715 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Скрипніченко |
| Телефон: | 380667461627 |
| E-mail: | skrypnichenko.y.v@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,Харків, вул. Конторська, 90 |
0 |
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність більш детально розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК "КОМУНКОМПЛЕКТ" до 20 робочих днів.
За результатами розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - відповідно вимозі Замовника викладеній в п.10 Додатку №4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника: повне найменування учасника; код ЄДРПОУ; ІПН (у разі наявності); реквізити (адреса юридична та фактична, контактний телефон, адреса електронної пошти); інформація про керівника (посада, П.І.Б.); банківські реквізити; статус платника податку та платника ПДВ. Довідка №4 від 12.06.2025р., складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника всупереч вимозі Замовника не містить наступну інформацію: статус платника податку. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: - надати довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника, в повному обсязі на виконання вимоги викладеній п.10 Додатку №4 до тендерної документації. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.