Закупівлю оголошено - 09-04-2025, 16:20. Дата останніх змін - 24-04-2025, 00:00

Рамка на двері 100 мм х 250 мм, рамка на двері 70 мм х 100 мм

Рамка на двері 100 мм х 250 мм, рамка на двері 70 мм х 100 мм... Державна закупівля - UA-2025-04-09-012684-a Рамка на двері 100 мм х 250 мм, рамка на двері 70 мм х 100 мм від замовника Військова частина 3078 Національної гвардії України від 4/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-09-012684-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 16:20
по 15-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-04-2025, 00:00
по 18-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
21571.5
21 571,50 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:216 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Коваленко Тетяна Анатоліївна
Телефон:0444624862
E-mail:smarttender3078@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Лот 1. Рамка на двері 100 мм х ...
21 571,50 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рамка на двері 100 мм х 250 мм

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 05-05-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

рамка на двері 70 мм х 100 мм

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 05-05-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кутенков М.В.   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-04-2025 по 26-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Калинова 64/191, 49087, Кутенкова Ольга Олександрівна
Остаточна пропозиція:
21 500 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-04-25, 15:38:16
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасник у складі пропозиції завантажив довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, де відсутня інформація про «Статус Учасника». Пункт 8 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Статус Учасника (виробник або постачальник, або ін.): - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО), які будуть зазначені в держаному контракті (договорі), у разі визначення Учасника переможцем; - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: «Статус Учасника». 2. Учасник у складі завантажив гарантійний лист із захисту довкілля, без переліку заходів, що застосовується. Пункти 10 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, гарантійний лист з переліком заходів, що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 3. Учасник у складі пропозиції завантажив довідку в якій зазначено інформацію про складські, інші приміщення та обладнання, без зазначеної інформації про площу та правові підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. Пункти 15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, інформацію про складські, інші приміщення та обладнання та зазначити інформацію про площу та правові підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 4. Учасник у складі пропозиції не надав підтверджувальні документи на складські та інші приміщення, а також обладнання. Пункти 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). *Якщо в договорі передбачено автоматичну пролонгацію, Учасник має надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікації Оголошення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, підтверджувальні документи про складські, інші приміщення та обладнання. 5. Учасник у складі пропозиції не надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також довідки документи на кожного працівника, або пояснення про їх відсутність. Пункти 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід П. І. Б Посада загальний стаж роботи освіта – До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, або пояснення про їх відсутність). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також довідки документи на кожного працівника, або пояснення про їх відсутність. 6. Учасник у складі пропозиції не надав на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі про контрагента, аналогічний договір з усіма додатками та підтвердження виконання і проведення розрахунків за договорами. Пункти 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 30190000-7 або за предметом закупівлі. 2. Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі про контрагента, аналогічний договір з усіма додатками та підтвердження виконання і проведення розрахунків за договором (договорами). 7. Учасник у складі пропозиції не надав на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі про контрагента, аналогічний договір з усіма додатками та підтвердження виконання і проведення розрахунків за договорам (договорами). Пункти 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 30190000-7 або за предметом закупівлі. 2. Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі про контрагента, аналогічний договір з усіма додатками та підтвердження виконання і проведення розрахунків за договором (договорами). 8. Учасник у складі пропозиції не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за (2024 рік), що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) та сканований оригінал документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Пункти 19 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – 2. Якщо учасник закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканований оригінал в кольоровому вигляді податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за (2024 рік), що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) та сканований оригінал документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за (2024 рік), що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) та сканований оригінал документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-04-25, 15:38:16

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Кутенков М.В.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
21 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-04-2025, 23:55:10
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 16:20:48
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 16:20:48
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 16:20:55
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ