Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 250 073,90 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 250,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Лой Людмила Григорівна |
| Телефон: | 380677971798 |
| E-mail: | loi-lh@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "БЬЮЛДІНГ КОМПАНІ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав: - довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Довідка про аналог. договір.pdf.p7s») та копію аналогічного договору (файл «Аналогічний договір.pdf.p7s»), в яких є неузгодженість в зазначенні предмету договору, а саме: у довідці зазначено предмет договору - код ДК 021-2015 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення, а в договорі- автотранспортні послуги з перевезення пасажирів Замовника. - відомості про учасника (файл «Відомості учасника.pdf.p7s»), де в п.10 та 11 допущена помилка у написанні прізвища директора. Замість Міщенко прописано Мищенко. - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність не менш ніж 2 (двох) орендованих транспортних засобів із кількістю сидячих місць не менше тридцяти (30) у кожному транспортному засобі, де зазначено інформацію про власника транспортного засобу, ідентифікаційний номер (VIN); марка, модель; рік випуску; кількість сидячих місць; форми користування (файл «Довідка мтб.pdf.p7s») і як підтвердження, що транспортні засоби є орендованими, надав тимчасові реєстраційні талони (файли «Тимчасовий талон АХ3093ОС.pdf.p7s» та «Тимчасовий талон АХ3083ОС.pdf.p7s») та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (файли «Технічний паспорт АХ3083ОС.pdf.p7s» та «Технічний паспорт АХ3093ОС.pdf.p7s»). в яких є невідповідність у ідентифікаційному номері (VIN). Так у довідці зазначено для МАN на 37 сидячих місць ідентифікаційний номер (VIN) WMA4692531G121827, а в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (файл «Технічний паспорт АХ3083ОС.pdf.p7s») та в тимчасовому реєстраційному талоні (файл «Тимчасовий талон АХ3083ОС.pdf.p7s») - WMAY692531G121827. Ідентифікаційний номер(VIN) має відповідати тимчасовому реєстраційному талону та свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу; - договір оренди транспортних засобів (файл «Договір оренди авто.pdf.p7s») підписаний директором Міщенко М.Г. 04.01.2024, а відповідно до рішення 1 одноосібного власника від 18.09.2024 (файл «Рішення зміни.pdf.p7s») до обов’язків директора Міщенко М.Г. приступив 19.09.2024. Є невідповідність щодо можливості вчинення правочинів. - відсутній позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору - помилка в наказі на директора (файл «Наказ Бьюлдинг Компани.pdf.p7s»), коли він приступає до виконання своїх обов’язків. Наказ від 19.09.2024, а приступає до обовя’зків - 01.07.2023, проте згідно зазначеного в наказі та наданого в складі тендерної тендерної пропозиції рішення №1 від 18.09.2024- на посаду директора призначено з 19.09.2024. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пункти п.1.1, 1.2, 4 Додатку № 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - 1. Відкоригована довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого було надано послуги з організації перевезень персоналу (працівників/пасажирів) та/або пасажирські перевезення (регулярні/нерегулярні). 2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). 3. Уточнена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність не менш ніж 2 (двох) власних / взятих у лізинг / орендованих / найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів із кількістю сидячих місць не менше тридцяти (30) у кожному транспортному засобі із зазначенням реєстраційних даних щодо таких транспортних засобів, а саме. - інформації про власника транспортного засобу (юридичну або фізичну особу, за якою зареєстрований транспортний засіб) – найменування/ПІБ, код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи; - ідентифікаційного номеру (VIN); - марки, моделі; - року випуску; - кількості сидячих місць; - форми користування (власний / взятий у лізинг / орендований / найманий за договором надання послуг перевезення).. 4. Договір оренди транспортних засобів з датою, що припадає на період для вчинення правочину директором, або документ, що підтверджує повноваження директора Міщенко М.Г. на підписання договору оренди транспортного засобу станом на 04.01.2024 5. Виправлені Відомості про учасника 6. Уточнений наказ на директора, з датою, коли він приступає до виконання своїх обов’язків відповідно до рішення одноосібного власника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.