Закупівлю оголошено - 08-07-2025, 15:55. Дата останніх змін - 11-08-2025, 13:13

Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)

Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)... Державна закупівля - UA-2025-07-08-009533-a Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги) від замовника Заклад дошкільної освіти ( ясла-садок ) №70 Львівської міської ради від 7/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-08-009533-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-08-009713-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-07-2025, 15:55
по 13-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-07-2025, 15:55
по 16-07-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-07-2025, 12:48
по 17-07-2025, 13:17

Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2769480
2 769 480 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:13 847,40 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:83 084,40 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Заклад дошкільної освіти ( ясла-садок ) №70 Львівської міської ради
ЄДРПОУ:23890781 Досьє YouControl
Контактна особа:Васюк Олена Миколаївна
Телефон:+380956993200
E-mail:zakupivlj@ukr.net
Місцезнаходження:
79031, Україна, Львівська область,Львів, вул.Максимовича,2
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з харчування закладу д ...
2 769 480 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-07-2025, 12:48
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)

88 200
штука
79031 Україна Львівська область м. Львів вулиця Максимовича, 2
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 15:49:57
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 19:38:02
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "КЕЙТЕРІНГ ФУД"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 23-07-2025 по 31-07-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Львівська область, місто львів, вул.Тарнавського М. генерала, будинок 109, квартира 82, 79017, Бірбан Наталія
      Остаточна пропозиція:
      2 549 862 UAH,без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 600 136 UAH, без ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      30-07-2025, 12:05
      Період подачі оскарження:
      по 05-08-2025, 00:00
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-07-08-009533-a-a1
      Номер договору:
      62
      Дата підписання договору:
      11-08-2025, 00:00
      Строк дії договору:
      з 11-08-2025 по 31-12-2025
      2 549 862 UAH
      Ціна договору
      2 549 862 UAH
      Ціна договору без ПДВ
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 17-07-2025 по 25-07-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул.Захисників України, будинок 2, 43023, Станкевич Інна
      Остаточна пропозиція:
      2 549 000 UAH,без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 572 500 UAH, без ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Період подачі оскарження:
      по 29-07-2025, 00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 22-07-25, 10:34:29
      24

      1. Пунктом 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.), або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Однак, при перевірці завантажених у складі пропозиції учасником документів, встановлено відсутність документів, що підтверджують виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.), а в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання аналогічного Договору. Просимо надати копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.) за договором № 8-УЛ, укладеного 21.10.2024 з «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ФІЛІЯ ЛЬВІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО. 2. Пунктом 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/надання послуг учасник має надати довідку за наведеною формою. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, однак у графі «Стаж роботи за відповідним фахом» не зазначено конкретного стажу роботи працівників, а у графі «Функції, які виконуватимуться в межах договору» не зазначено, які саме функції виконуватимуться в межах договору. Крім цього, у довідці відсутні відомості щодо працівників, які пройшли навчання щодо впровадження, розробки та застосування системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ISO 22000:2018 (або еквівалентної системи, яка відповідає вимогам чинного законодавства України та міжнародним стандартам у сфері безпечності харчових продуктів) та отримали іменні сертифікати, а саме: Ганусової В.І. та Бараненко В.О. Отже, надана учасником довідка не відповідає вимогам Замовника, оскільки не містить конкретної інформації щодо стажу роботи працівників за відповідним фахом та не визначає функції, які ці працівники виконуватимуть у межах договору. Крім того, у довідці відсутні відомості про осіб, які пройшли навчання щодо впровадження, розробки та застосування системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ISO 22000:2018 (або еквівалентної системи), а саме: Ганусова В.І. та Бараненко В.О., які відповідно до наданих сертифікатів мають підтверджуючі документи. У зв’язку з викладеним, просимо надати оновлену довідку з фактичним зазначенням: - стажу роботи кожного працівника за відповідним фахом; - функцій, які виконуватимуться в межах договору; - відомостей про працівників, які мають відповідне навчання та сертифікати щодо системи управління безпечністю харчових продуктів. 3. Пунктом 1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг), а саме: витяги з документів, що передбачені законодавством, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, або наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво, трудовий договір, тощо), а також копії медичних книжок. Враховуючи, що працівники, які отримали іменні сертифікати (Ганусової В.І. та Бараненко В.О.) також будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг, просимо надати копії медичних книжок, та копію документа, що підтверджує наявність правовідносин учасника з кухарем Чех Сніжаною Євгеніївною, оскільки згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен мати у своєму штаті або залучати на підставі цивільно-правових договорів не менше ніж 4 кухарів відповідної кваліфікації. 4. Пунктом 1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати підтвердні документи на кожного працівника, який буде безпосередньо задіяний у наданні послуг, а саме: витяги з документів, передбачених законодавством, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво, трудові договори тощо), а також копії медичних книжок. Враховуючи, що працівники, які отримали іменні сертифікати (Ганусова В.І. та Бараненко В.О.), також будуть задіяні у наданні послуг, просимо надати копії їхніх медичних книжок. Крім того, просимо надати копію документа, що підтверджує наявність правовідносин учасника з кухарем Чех Сніжаною Євгеніївною, оскільки, відповідно до пункту 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен мати у своєму штаті або залучати на підставі цивільно-правових договорів не менше ніж чотирьох кухарів відповідної кваліфікації. 5. Пунктом 1.3.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати документ, що підтверджує право користування транспортним засобом, зокрема: копію договору оренди або лізингу транспортного засобу; копію договору про надання послуг з транспортування готової їжі або іншого аналогічного договору, який передбачає фактичне користування транспортним засобом для виконання договору про закупівлю, за умови, що за своїм змістом та умовами такий договір забезпечує можливість учасника використовувати транспортний засіб відповідно до встановлених санітарних вимог. Надані документи повинні бути чинними на момент подання тендерної пропозиції та підтверджувати, що учасник має можливість здійснювати транспортування готової їжі самостійно або із залученням суб'єкта господарювання. Під час перевірки документів, завантажених учасником у складі тендерної пропозиції, встановлено наявність договору про надання послуг від 01.12.2021 № 21/Т, укладеного між учасником та фізичною особою-підприємцем Кравченком Віктором Миколайовичем. Згідно з умовами вказаного договору (в редакції додаткової угоди № 5 від 05.02.2024), для надання транспортних послуг ФОП Кравченко В.М. використовує транспортні засоби Renault Trafic (держ. номер ВХ 2469 ВІ) та Mercedes-Benz Sprinter 331 CDI (держ. номер АМ 9446 СО). Водночас, згідно з наданими копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, їхніми власниками є Дембицький Руслан Вадимович та Лугина Роман Миколайович відповідно. Однак, документи, що підтверджують право ФОП Кравченка В.М. на користування вказаними транспортними засобами (зокрема договори оренди, лізингу або інші правовстановлюючі документи), у складі тендерної пропозиції не надано, що не дозволяє вважати вимогу пункту 1.3.2 Додатку 2 до тендерної документації виконаною. Отже, враховуючи зазначене, просимо надати документи, що підтверджують право ФОП Кравченка В.М. на користування транспортними засобами Renault Trafic (держ. номер ВХ 2469 ВІ) та Mercedes-Benz Sprinter 331 CDI (держ. номер АМ 9446 СО).

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-07-25, 10:34:29

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      2 549 000 UAH, без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 572 500 UAH, без ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      не плануєм залучати
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      15-07-2025, 21:16:07
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Строк дії тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
      90
      Доказ:
      Документ
      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
      Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
      4. Забезпечення тендерних пропозицій
      Підтверджується, що
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
      3
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Учасник підтверджує, що
      Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону)
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Учасник підтверджує, що
      Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону)
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Учасник підтверджує, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону)

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВ "КЕЙТЕРІНГ ФУД"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      2 549 862 UAH, без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 600 136 UAH, без ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      15-07-2025, 16:52:28
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Строк дії тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
      90
      Доказ:
      Документ
      Тендерна пропозиція.pdf, Тендерна пропозиція
      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
      Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
      4. Забезпечення тендерних пропозицій
      Підтверджується, що
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
      3
      Доказ:
      Документ
      Guarantee_115211_T_2734.zip, Банківська гарантія
      Доказ:
      Документ
      Guarantee_115211_T_2734. Pechatka 19358784.p7s, Банківська гарантія
      Доказ:
      Документ
      Guarantee_115211_T_2734. Pidpys 19358784.p7s, Банківська гарантія
      Доказ:
      Документ
      Guarantee_115211_T_2734.pdf, Банківська гарантія
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Учасник підтверджує, що
      Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону)
      Доказ:
      Документ
      оренда приміщення Кейтеринг Фуд.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      Договір дезинфкція прим. та авто.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      Доказ:
      Документ
      Доказ:
      Документ
      Свідоцтво про реєстрацію авто Рено.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      Доказ:
      Документ
      Договір оренди автомобіля Рено.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      Договір оренди автомобіля Фольцваген.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      Доказ:
      Документ
      Висновки Ал-пласт Люкс.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      Доказ:
      Документ
      ВИСНОВОК СЕС ТЕРМОСА 2021.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      НЕРЖ 2023_198d9127-607d-4a4b-b31a-1ccd50e9950d.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      Сертифікат відповідності кухонне 2025.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      Сертифікат_be726c97-1750-4e3a-aeae-61f8fd3ad192.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Учасник підтверджує, що
      Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону)
      Доказ:
      Документ
      Наказ на прийняття працівників №4.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Наказ на прийняття працівників №7.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Наказ про призначення директора.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Наказ про призначення працівників №2.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Наказ про призначення працівників №8.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Бірбан (директор) мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Геля мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Гурська (шеф-кухар) мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Децик мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Максимович мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Малець (водій) мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Неверенчук (вантажник) мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Піддубняк (водій) мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Погорілець мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Романів М.М мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Сливка мед.кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Юськів мед. кн..pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Піддубняк свідоцтво НААСР.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Свідоцтво Гурська НАССР.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Довідка пояснення щодо свідоцтва НААСР.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      Довідка про застосування проц. НАССР.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Учасник підтверджує, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону)
      Доказ:
      Документ
      Відгук.jpg, Позитивний лист-відгук від контрагента
      Доказ:
      Документ
      Договір ТОВ Кейтеринг-Фуд від 12.07.2024р. _1207ОС.pdf, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Звіт про викон.дог.UA-2024-06-20-006390-a-contract-ongoing.pdf, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Акт 1 001 Дог.1207 ОС.jpg, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Акт 2 001 Дог 1207ОС.jpg, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Акт 3 001 Дог. 1207 ОС.jpg, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Акт 4 001 Дог. 1207 ОС.jpg, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Акт 5 001 Дог 1207 ОС.jpg, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Акт 6 001 Дог 1207ОС.jpg, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Акт 7 001Дог. 1207ОС.jpg, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Акт 8 001 Дог. 1207 ОС.jpg, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Акт 9 001 Дог 1207 ОС.jpg, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору
      Доказ:
      Документ
      Акт 10 001Дог. 1207 ОС.jpg, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВ "ФАЙНІ СТРАВИ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      2 550 000 UAH, без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 740 080 UAH, без ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      15-07-2025, 18:51:33
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Строк дії тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
      90
      Доказ:
      Документ
      2.банківська гарантія.zip, Тендерна пропозиція
      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
      Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
      4. Забезпечення тендерних пропозицій
      Підтверджується, що
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
      3
      Доказ:
      Документ
      2.банківська гарантія.zip, Банківська гарантія
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Учасник підтверджує, що
      Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону)
      Доказ:
      Документ
      Доказ:
      Документ
      13.договір приміщення.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      14.ДОГОВІР ДЕЗІНФЕКЦІЯ.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      15.Рішення ТОВ Файні страви.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      16.тех.паспорт мерседес.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      17.договір авто.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      18.договір тара.pdf, Документальне підтвердження
      Доказ:
      Документ
      19.висновок сес тара.pdf, Документальне підтвердження
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Учасник підтверджує, що
      Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону)
      Доказ:
      Документ
      Доказ:
      Документ
      9.накази.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      10.мед.книжки.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      Доказ:
      Документ
      11.Сертифікати.pdf, Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг)
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Учасник підтверджує, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону)
      Доказ:
      Документ
      Доказ:
      Документ
      5.Лист відгук Файні страви.pdf, Позитивний лист-відгук від контрагента
      Доказ:
      Документ
      6.Договір Файні страви.pdf, Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 15:49:57
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 15:49:57
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 15:49:57
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 19:38:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 19:38:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 19:38:02
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено08-07-2025, 15:56:05
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 19:42:52
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 15:49:57
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 19:38:02
                  Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Технічний опис предмету закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 15:49:57
                    Технічний опис предмету закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 19:38:02

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      2. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      3. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      4. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      5. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      6. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 19:37:59
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Тендерна пропозиція , Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який зазначено у оголошенні про проведення процедури закупівлі. . До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовника через електронну систему закупівель.
                      Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Дата архівування: 11-07-2025, 19:37:59
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Тендерна пропозиція , Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який зазначено у оголошенні про проведення процедури закупівлі. . До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовника через електронну систему закупівель.
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники процедури закупівлі зобов’язані надати забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути надана в валюті України – гривні. Забезпечення тендерної пропозиції становить: 83084.40 грн. (вісімдесят и тисячі вісімдесят чотири грн,), що не перевищує 3% очікуваної вартості предмета закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Забезпечення тендерної пропозиції має бути чинним не менше ніж протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, визначеної в оголошенні про закупівлю. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Увага! Банківські гарантії, видані банками, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до рішень Ради національної безпеки і оборони України, введених у дію Указами Президента України, не приймаються. У разі подання такої гарантії тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, і підлягає відхиленню згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      3
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Банківська гарантія , Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники процедури закупівлі зобов’язані надати забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути надана в валюті України – гривні. Забезпечення тендерної пропозиції становить: 83084.40 грн. (вісімдесят и тисячі вісімдесят чотири грн,), що не перевищує 3% очікуваної вартості предмета закупівлі.
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      4. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 19:37:59
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , Довідка складена за формою, наведеною в п. 1.3.1 додатку 2 до Тендерної документації
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Документ, що підтверджує право власності чи право користування виробничим приміщенням
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Копія чинного договору (або наміру укладення договору) на проведення дератизаційних та/або дезінфекційних робіт у приміщеннях, які планується використовувати у процесі приготування, фасування та/або зберігання харчових продуктів. У разі, якщо учасник є оператором ринку харчових продуктів з власними виробничими потужностями, допускається подання: копії власного графіка проведення дезінфекційних/дератизаційних заходів; актів виконаних робіт; або внутрішніх процедур системи НАССР, які передбачають ці заходи
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Копію документа, що підтверджує присвоєння реєстраційного номера потужності оператору ринку харчових продуктів, зареєстрованої у Держпродспоживслужбі (відповідно до вимог ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Якщо учасник є суб’єктом господарювання, що використовує сторонні потужності за договором — він надає копію документа про реєстрацію цих потужностей, разом із договором оренди/користування приміщення
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Документ, що підтверджує реєстрацію транспортного засобу, який буде використовуватись для транспортування готової їжі
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Документ, що підтверджує право користування транспортним засобом, зокрема: копія договору оренди або лізингу транспортного засобу; копія договору про надання послуг з транспортування готової їжі або іншого аналогічного договору, що передбачає фактичне користування транспортним засобом для виконання договору про закупівлю, якщо за своїм змістом та умовами він забезпечує можливість учасника використовувати транспортний засіб відповідно до санітарних вимог. Документи мають бути дійсними на момент подання тендерної пропозиції та підтверджувати, що учасник має можливість забезпечити транспортування готової їжі власними силами або за участю залученого суб'єкта господарювання
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Копію чинного експертного висновку щодо відповідності матеріалів та виробів, зокрема: термосів, гастроємностей, контейнерів, що плануються до використання для зберігання або транспортування готової їжі, вимогам санітарного законодавства, який підтверджує їх безпечність при контакті з харчовими продуктами. У разі використання орендованої тари — надати документ, що підтверджує право користування, та відповідний експертний висновок.
                      Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону)
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Дата архівування: 11-07-2025, 19:37:59
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , Довідка складена за формою, наведеною в п. 1.3.1 додатку 2 до Тендерної документації
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Документ, що підтверджує право власності чи право користування виробничим приміщенням
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Копія чинного договору (або наміру укладення договору) на проведення дератизаційних та/або дезінфекційних робіт у приміщеннях, які планується використовувати у процесі приготування, фасування та/або зберігання харчових продуктів. У разі, якщо учасник є оператором ринку харчових продуктів з власними виробничими потужностями, допускається подання: копії власного графіка проведення дезінфекційних/дератизаційних заходів; актів виконаних робіт; або внутрішніх процедур системи НАССР, які передбачають ці заходи
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Копію документа, що підтверджує присвоєння реєстраційного номера потужності оператору ринку харчових продуктів, зареєстрованої у Держпродспоживслужбі (відповідно до вимог ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Якщо учасник є суб’єктом господарювання, що використовує сторонні потужності за договором — він надає копію документа про реєстрацію цих потужностей, разом із договором оренди/користування приміщення
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Документ, що підтверджує реєстрацію транспортного засобу, який буде використовуватись для транспортування готової їжі
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Копію договору оренди (користування) транспортних засобів (у разі, використання залученого транспортного засобу)
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Копії документів, що підтверджують наявність основного обладнання (договори купівлі-продажу/поставки/оренди або інші документи, у тому числі дані бухгалтерського обліку, що підтверджують придбання або користування обладнанням)
                      Документ
                      Документальне підтвердження , Копію чинного експертного висновку щодо відповідності матеріалів та виробів, зокрема: термосів, гастроємностей, контейнерів, що плануються до використання для зберігання або транспортування готової їжі, вимогам санітарного законодавства, який підтверджує їх безпечність при контакті з харчовими продуктами. У разі використання орендованої тари — надати документ, що підтверджує право користування, та відповідний експертний висновок.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 19:37:59
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , Довідка за формою, наведено у п. 1.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації
                      Документ
                      Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг) , Витяги з документів, що передбачені законодавством, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, або наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво, трудовий договір, тощо)
                      Документ
                      Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг) , Копії медичних книжок (медична книжка повинна бути чинною на момент подання тендерної пропозиції та під час надання послуг; оформлена відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України; мати відмітки про обов’язкові обстеження та щеплення та регулярне проходження медоглядів)
                      Документ
                      Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг) , Учасник повинен надати підтвердження наявності у щонайменше двох працівників, які пройшли навчання щодо впровадження, розробки та застосування системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ISO 22000:2018 (або еквівалентної системи, яка відповідає вимогам чинного законодавства України та міжнародним стандартам у сфері безпечності харчових продуктів). На підтвердження учасник у складі пропозиції надає скановані копії іменних сертифікатів/посвідчень про проходження навчання з ISO 22000:2018 або еквівалентного стандарту з безпечності харчових продуктів. Сертифікати повинні бути видані акредитованими навчальними установами або сертифікаційними органами. У разі надання сертифікатів іншого зразка (наприклад, щодо HACCP або іншої системи управління безпечністю), учасник повинен додати пояснення щодо відповідності такого документа вимогам ISO 22000:2018 або чинного законодавства України
                      Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону)
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Дата архівування: 11-07-2025, 19:37:59
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , Довідка за формою, наведено у п. 1.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації
                      Документ
                      Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг) , Витяги з документів, що передбачені законодавством, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, або наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво, трудовий договір, тощо)
                      Документ
                      Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг) , Копії медичних книжок (медична книжка повинна бути чинною на момент подання тендерної пропозиції та під час надання послуг; оформлена відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України; мати відмітки про обов’язкові обстеження та щеплення та регулярне проходження медоглядів)
                      Документ
                      Підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг) , Учасник повинен надати підтвердження наявності у щонайменше двох працівників, які пройшли навчання щодо впровадження, розробки та застосування системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ISO 22000:2018 (або еквівалентної системи, яка відповідає вимогам чинного законодавства України та міжнародним стандартам у сфері безпечності харчових продуктів). На підтвердження учасник у складі пропозиції надає скановані копії іменних сертифікатів/посвідчень про проходження навчання з ISO 22000:2018 або еквівалентного стандарту з безпечності харчових продуктів. Сертифікати повинні бути видані акредитованими навчальними установами або сертифікаційними органами. У разі надання сертифікатів іншого зразка (наприклад, щодо HACCP або іншої системи управління безпечністю), учасник повинен додати пояснення щодо відповідності такого документа вимогам ISO 22000:2018 або чинного законодавства України
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з харчування закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 70 Львівської міської ради (кейтерингові послуги)
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-07-2025, 19:37:59
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , Довідка у довільній формі або за формою, наведеною у п. 1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору
                      Документ
                      Позитивний лист-відгук від контрагента , Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметься достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). Лист-відгук датуються не раніше дати оголошення закупівлі. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації
                      Документ
                      Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору , Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.), або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону)
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 08-07-2025, 15:49:54
                      Дата архівування: 11-07-2025, 19:37:59
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , Довідка у довільній формі або за формою, наведеною у п. 1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору
                      Документ
                      Позитивний лист-відгук від контрагента , Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметься достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). Лист-відгук датуються не раніше дати оголошення закупівлі. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації
                      Документ
                      Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору , Копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.), або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ