Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 769 480 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 847,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 83 084,40 UAH |
| Замовник: | Заклад дошкільної освіти ( ясла-садок ) №70 Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 23890781 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Васюк Олена Миколаївна |
| Телефон: | +380956993200 |
| E-mail: | zakupivlj@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79031, Україна, Львівська область,Львів, вул.Максимовича,2 |
9 |
1. Пунктом 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору без додатків до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.), або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Однак, при перевірці завантажених у складі пропозиції учасником документів, встановлено відсутність документів, що підтверджують виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.), а в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання аналогічного Договору. Просимо надати копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг і т.ін.) за договором № 8-УЛ, укладеного 21.10.2024 з «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ФІЛІЯ ЛЬВІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО. 2. Пунктом 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/надання послуг учасник має надати довідку за наведеною формою. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, однак у графі «Стаж роботи за відповідним фахом» не зазначено конкретного стажу роботи працівників, а у графі «Функції, які виконуватимуться в межах договору» не зазначено, які саме функції виконуватимуться в межах договору. Крім цього, у довідці відсутні відомості щодо працівників, які пройшли навчання щодо впровадження, розробки та застосування системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ISO 22000:2018 (або еквівалентної системи, яка відповідає вимогам чинного законодавства України та міжнародним стандартам у сфері безпечності харчових продуктів) та отримали іменні сертифікати, а саме: Ганусової В.І. та Бараненко В.О. Отже, надана учасником довідка не відповідає вимогам Замовника, оскільки не містить конкретної інформації щодо стажу роботи працівників за відповідним фахом та не визначає функції, які ці працівники виконуватимуть у межах договору. Крім того, у довідці відсутні відомості про осіб, які пройшли навчання щодо впровадження, розробки та застосування системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ISO 22000:2018 (або еквівалентної системи), а саме: Ганусова В.І. та Бараненко В.О., які відповідно до наданих сертифікатів мають підтверджуючі документи. У зв’язку з викладеним, просимо надати оновлену довідку з фактичним зазначенням: - стажу роботи кожного працівника за відповідним фахом; - функцій, які виконуватимуться в межах договору; - відомостей про працівників, які мають відповідне навчання та сертифікати щодо системи управління безпечністю харчових продуктів. 3. Пунктом 1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати підтвердні документи (на кожного працівника, які будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг), а саме: витяги з документів, що передбачені законодавством, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, або наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво, трудовий договір, тощо), а також копії медичних книжок. Враховуючи, що працівники, які отримали іменні сертифікати (Ганусової В.І. та Бараненко В.О.) також будуть задіяні безпосередньо у наданні послуг, просимо надати копії медичних книжок, та копію документа, що підтверджує наявність правовідносин учасника з кухарем Чех Сніжаною Євгеніївною, оскільки згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен мати у своєму штаті або залучати на підставі цивільно-правових договорів не менше ніж 4 кухарів відповідної кваліфікації. 4. Пунктом 1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати підтвердні документи на кожного працівника, який буде безпосередньо задіяний у наданні послуг, а саме: витяги з документів, передбачених законодавством, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво, трудові договори тощо), а також копії медичних книжок. Враховуючи, що працівники, які отримали іменні сертифікати (Ганусова В.І. та Бараненко В.О.), також будуть задіяні у наданні послуг, просимо надати копії їхніх медичних книжок. Крім того, просимо надати копію документа, що підтверджує наявність правовідносин учасника з кухарем Чех Сніжаною Євгеніївною, оскільки, відповідно до пункту 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен мати у своєму штаті або залучати на підставі цивільно-правових договорів не менше ніж чотирьох кухарів відповідної кваліфікації. 5. Пунктом 1.3.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати документ, що підтверджує право користування транспортним засобом, зокрема: копію договору оренди або лізингу транспортного засобу; копію договору про надання послуг з транспортування готової їжі або іншого аналогічного договору, який передбачає фактичне користування транспортним засобом для виконання договору про закупівлю, за умови, що за своїм змістом та умовами такий договір забезпечує можливість учасника використовувати транспортний засіб відповідно до встановлених санітарних вимог. Надані документи повинні бути чинними на момент подання тендерної пропозиції та підтверджувати, що учасник має можливість здійснювати транспортування готової їжі самостійно або із залученням суб'єкта господарювання. Під час перевірки документів, завантажених учасником у складі тендерної пропозиції, встановлено наявність договору про надання послуг від 01.12.2021 № 21/Т, укладеного між учасником та фізичною особою-підприємцем Кравченком Віктором Миколайовичем. Згідно з умовами вказаного договору (в редакції додаткової угоди № 5 від 05.02.2024), для надання транспортних послуг ФОП Кравченко В.М. використовує транспортні засоби Renault Trafic (держ. номер ВХ 2469 ВІ) та Mercedes-Benz Sprinter 331 CDI (держ. номер АМ 9446 СО). Водночас, згідно з наданими копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, їхніми власниками є Дембицький Руслан Вадимович та Лугина Роман Миколайович відповідно. Однак, документи, що підтверджують право ФОП Кравченка В.М. на користування вказаними транспортними засобами (зокрема договори оренди, лізингу або інші правовстановлюючі документи), у складі тендерної пропозиції не надано, що не дозволяє вважати вимогу пункту 1.3.2 Додатку 2 до тендерної документації виконаною. Отже, враховуючи зазначене, просимо надати документи, що підтверджують право ФОП Кравченка В.М. на користування транспортними засобами Renault Trafic (держ. номер ВХ 2469 ВІ) та Mercedes-Benz Sprinter 331 CDI (держ. номер АМ 9446 СО).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.