Закупівлю оголошено - 19-12-2024, 19:29. Дата останніх змін - 19-12-2024, 19:29

Крісла офісні

Крісла офісні... Державна закупівля - UA-2024-12-19-023276-a Крісла офісні від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 12/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-19-023276-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-19-028959-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-12-2024, 19:29
по 24-12-2024, 00:00

Розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти ) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної, враховуючи вимоги постанови КМУ № 590від 09 06.2021р. зі змінами. Строк поставки Товару – до 31 грудня 2024 року з правом дострокової поставки.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
60000
60 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:42086703 Досьє YouControl
Контактна особа:Мануліна Наталія
Телефон:+380412406015
E-mail:kycma_1969@ukr.net
Місцезнаходження:
12403, Україна, Житомирська область,Житомирський район, село Глибочиця, вулиця Михайла Грушевського, будинок 2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

10
штука
12403 , Україна , Житомирська область , с. Глибочиця , Вулиця М, Грушевського, 2 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендAMFАктивна19-12-2024, 19:28
Основний матеріал корпусуметалАктивна19-12-2024, 19:28
Основахрестовина з роликамиАктивна19-12-2024, 19:28
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна19-12-2024, 19:28
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна19-12-2024, 19:28
Висота спинки у верхньому положеннівід 730 до 730Активна19-12-2024, 19:28
Висота сидіння у верхньому положеннівід 590 до 590Активна19-12-2024, 19:28
ГойданняТакАктивна19-12-2024, 19:28
Регулювання висоти спинкиНіАктивна19-12-2024, 19:28
Наявність підлокітниківТакАктивна19-12-2024, 19:28
Регулювання висоти сидінняТакАктивна19-12-2024, 19:28
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-12-2024, 19:29:41
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-12-2024, 19:28:54
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти ) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної, враховуючи вимоги постанови КМУ № 590від 09 06.2021р. зі змінами.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ