Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2025, 00:00
Закупівля здійснюється за кошти Європейського Союзу для України та співфінансування Городоцької міської ради Львівської області згідно Проекту № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 «Розвиток зеленої інфраструктури міста Седльці, Городоцької громади та Привільненської громади», Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027», який діє в Україні на підставі міжнародного договору - Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 №360-VI; Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719- IХ від 09.05.2024р. Закупівля за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору – Рамкова угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 360-VI; Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719- IХ від 09.05.2024р Проект № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 зареєстровано Секретаріатом Кабінету Міністрів України за № 5760 від 6 грудня 2024 року Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 27 400 889 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 137 004,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 80 000 UAH |
| Замовник: | Городоцька міська рада Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 26269892 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://horodok-rada.gov.ua |
| Контактна особа: | Марія Кушнір |
| Телефон: | +380686484648 |
| E-mail: | gorodok.mr.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 81500, Україна, Львівська область,Львівський район, місто Городок, МАЙДАН ГАЙДАМАКІВ, будинок 6 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу |
| Місцезнаходження: | 00-926, Республіка Польща, Masovian,Warsaw, 2 Wspólna St., 4 |
| Сайт: | https://www.gov.pl/web/funds-regional-policy |
| Найменування: | Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу |
| Код за PL-REGON: | 140315583 |
| Контактна особа: | NEXT Польща — Україна 2021-2027 |
| Контактний e-mail: | kancelaria@mfipr.gov.pl |
| Факс: | +48222500130 |
| Телефон: | +48222500130 |
5 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: - У Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» в Розділі №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. У разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено про те, що Учаснику поставляються послуги автомобіля бортового, вантажопідйомністю 5т, КРАЗ 256-Б1 в кількості 1 шт. згідно Договору №3007/1 від 30 липня 2024 року. Проте, в даному договорі надання послуг відсутня інформація про автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5т, КРАЗ 256-Б1 в кількості 1 шт. Також учасником у даній довідці зазначається інформація про обладнання та матеріально- технічну базу, що є власною. Проте, Учасником, на підтвердження інформації, що вказана у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надано частково документи, що підтверджують власне право користування Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документальне підтвердження надання послуг автомобіля бортового вантажопідйомністю 5т, КРАЗ 256-Б1, а також документальне підтвердження на власну матеріально-технічну базу. - У Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» в Розділі №3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані копії аналогічних договорів (не менше одного) за останні п’ять років, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічного договору. 2. Скановану з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю за поданими аналогічними договорами від замовника, що вказаний в Таблиці Д. Відгук повинен бути належно оформлений: містити вихідний номер, дату видачі такого документу та посилання на договір що виконувався. 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (підписані сторонами довідки форми КБ-3 або інша) згідно аналогічного договору зазначеного у довідці, Таблиці Д.). 4. Документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», в якій зазначається інформація про виконані договори. Проте на виконання договору №676 від 01.10.2021 з Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області, Учасник не надав документи, що підтверджують факт виконання робіт в повному обсязі та надав лист-відгук, у якому зазначена назва робіт, що не відповідає Довідці та Договору №676 від 01.10.2021р. На виконання договору №22/09 від 22.06.2023 р. з Об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку «Шевченка 43» м.Житомир, Учасник надав лист-відгук, в якому зазначається, що кінцевий термін виконання робіт згідно договору - 31.12.2023, а роботи фактично були виконані до 30.12.2023. Згідно Договору - термін виконання робіт до 20.10.2023. Також Учасником не надано жодних документів, що засвідчують факт виконання робіт повністю, а також документів, які підтверджують клас наслідків об’єкта за Договором №348 від 11.11.2019р зі Станишівською сільською радою Житомирського району Житомирської області. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скановані копії договорів (не менше одного) за останні п’ять років, які повністю виконані та наведені у поданій Учасником довідці, документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю і підтверджують клас наслідків об’єкта та скановану з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю за поданими аналогічними договорами від замовника, що наведений у Таблиці. - Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі», Учасник у складі пропозиції надає: -документи, які підтверджують право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу: діючу ліцензію. На виконання вказаної вимоги Учасником ненадоно документи, які підтверджують право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу: діючу ліцензію Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, які підтверджують право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу: діючу ліцензію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.