Закупівлю оголошено - 10-01-2025, 01:42. Дата останніх змін - 07-02-2025, 11:13

Шапка зимова Вид 1, 18440000-5 Капелюхи та головні убори

Шапка зимова Вид 1, 18440000-5 Капелюхи та головні убори... Державна закупівля - UA-2025-01-10-000017-a Шапка зимова Вид 1, 18440000-5 Капелюхи та головні убори від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 від 1/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-10-000017-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-01-2025, 01:42
по 17-01-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 13:00
по 23-01-2025, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-01-2025, 12:28
по 24-01-2025, 12:57

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
537900
537 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 689,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
ЄДРПОУ:33111325 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Повар
Телефон:+380966448361
E-mail:stender_t0500@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Шапка зимова Вид 1
537 900 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-01-2025, 12:28
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шапка зимова Вид 1

6 000
штука
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 01-06-2025
18443300-9
Головні убори


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-01-2025 по 01-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Паплинці, Україна, 31430, Хмельницька обл., Старосинявський р-н, село Паплинці, ВУЛИЦЯ НОВОСЕЛІВКА, будинок 70, 31430 , Ольга Єремчук
Остаточна пропозиція:
449 940 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
504 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-01-2025, 13:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-01-25, 12:44:53
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження). *- для суб’єктів підприємницької діяльності приватних підприємців та фізичних осіб-підприємців – довідка в довільній формі та сканкопію розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданого не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. У складі пропозиції Учасником надано файли: Лист-пояснення про Витяг з ЄДР.pdf та Витяг з ЄДР (18.06.2024).pdf, в якому міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 18.06.2024, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: Довідка про матеріально техн базу.pdf який містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих.№14/154 від 21.01.2025 року, згідно якої Учасник має у праві власності Виробниче приміщення загальною площею 1431,8 кв.м. та на підтвердження надав файл: Витяг на приміщення.pdf, який містить Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, так як відповідно до пп.9.1. Оголошення на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном: - документальне підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази учасник надає: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи інвентаризаційні описи / чи копію оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. 9.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 9.2.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання «договору про закупівлю». У складі пропозиції Учасником надано файли: Довідка про працівників.pdf та Лист-пояснення про працівників.pdf, яка не містить інформації щодо наявних у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, або які плануються до виконання зобов’язань з постачання Учасником/Виробником. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати інформацію згідно п.5 відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, привести у відповідність інформацію щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, привести у відповідність інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації, які плануються до залучення Учасником/Виробником, привести у відповідність всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-01-25, 12:44:53
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-10-000017-a-a1
Номер договору:
26
Дата підписання договору:
07-02-2025, 11:11
Строк дії договору:
з 07-02-2025 по 31-12-2025
449 940 UAH
Ціна договору
449 940 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
449 940 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
504 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучався
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-01-2025, 11:21:40
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
450 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
537 840 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-01-2025, 09:49:05
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАРМЕ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
529 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
529 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-01-2025, 15:38:19
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 01:43:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 01:42:08
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 01:42:08
              Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Кошторис (розрахунок вартості)
                публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 01:42:08
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 01:42:08
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 01:42:08
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ