Закупівлю оголошено - 18-03-2025, 17:28. Дата останніх змін - 03-07-2025, 17:11

Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23

Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23 ... Державна закупівля - UA-2025-03-18-013814-a Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23 від замовника 8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 3/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-18-013814-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-18-017279-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-03-2025, 17:28
по 05-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-03-2025, 17:28
по 08-04-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-04-2025, 11:36
по 09-04-2025, 12:05

Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1609034
1 609 034 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:8 045,17 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:38299914 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Бойко
Телефон:+380984545653
E-mail:sashkoboiko69@gmail.com
Місцезнаходження:
49041, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Панікахи, 23
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт покрівлі 19 ...
1 609 034 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-04-2025, 11:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23

1
робота
49041 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вулиця Панікахи, 23
по 30-11-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-04-2025 по 06-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр.Хмельницького Богдана, будинок 42, квартира 3, 49089, Олександр Рибак
Остаточна пропозиція:
1 399 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 523 755,14 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-04-2025, 16:19
Період подачі оскарження:
по 06-05-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-18-013814-a-c1
Номер договору:
63/07
Дата підписання договору:
01-07-2025, 16:00
Строк дії договору:
з 01-07-2025 по 15-12-2025
1 399 999 UAH
Ціна договору
1 166 665,83 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТІКОЕНЕРГО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-04-2025 по 15-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, Вулиця Медична будинок 6 а квартира 33, 51931, Тимошенко Роман Миколайович
Остаточна пропозиція:
1 399 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 600 143,29 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 04-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 23-04-25, 17:13:19
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв'язку зі значним обсягом документів, що подано Учасником у тендерній пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 15-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-04-25, 11:22:28
24

Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТІКОЕНЕРГО", поданої на процедуру закупівлі Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-18-013814-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати не менше 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі скановані договори з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) та сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору], а також копії документів, що підтверджують факт повного виконання даного договору (акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)). Учасником завантажено файл (договір робіт ФОП гуцалюк.pdf) та (договір робіт украгро.pdf), які за змістом не відповідають документально підтвердженому досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (кількість – не менше 2 (двох)) учасник повинен надати довідку за формою 1. 1.1.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про досвід виконання аналогічного договору (договорів) учасник повинен надати сканований договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) та сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору], а також копії документів, що підтверджують факт повного виконання даного договору (акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, відповідно до умов якого виконувалися роботи з нового будівництва або капітального ремонту або реконструкції, складовою яких повинні бути роботи аналогічні роботам цей закупівлі.» 2. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.2. п. 1. Додатку 1 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підтверджуючі документи щодо наявності складського/виробничого приміщення та офісного приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2025 року (або з умовою пролонгації) з наданням підтверджуючих документів (договір оренди/суборенди або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у разі якщо учасник є власником приміщення). Учасником завантажено файл (Договір оренди склад.pdf) в якому зазначено, що «4.1. Строк оренди: з 01.10.2022 р. по 30.12.2022 р.», тобто є недійсним. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.2. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Обов’язкова наявність в Учасника складського/виробничого приміщення та офісного приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2025 року (або з умовою пролонгації) з наданням підтверджуючих документів (договір оренди/суборенди або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у разі якщо учасник є власником приміщення). В разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, учасник має надати вищезазначені документи/документ, на підтвердження права такого субпідрядника/ співвиконавця володіння/користування/власності відповідним майном.». 3. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.2. п. 1. Додатку 1 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: у разі, якщо транспортні засоби орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то надати копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції. При наданні вищезазначених договорів, учасник повинен надати оригінали листів-підтвердження орендодавців (або лізингодавців, або надавачів послуг, тощо) щодо незаперечення використання їх машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за даним предметом закупівлі на весь період робіт. Листи-підтвердження повинні бути адресовані замовникові та мати посилання на унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. Учасником завантажено файл (лист згода Техніка.pdf) в якому не зазначено номер та дату Договору укладеного між Замовником та Виконавцем. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.2. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «У разі, якщо транспортні засоби орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то надаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції. При наданні вищезазначених договорів, учасник повинен надати оригінали листів-підтвердження орендодавців (або лізингодавців, або надавачів послуг, тощо) щодо незаперечення використання їх машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за даним предметом закупівлі на весь період робіт. Листи-підтвердження повинні бути адресовані замовникові та мати посилання на унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.». 4. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 3.3. п. 3. Додатку 1 тендерної документації «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:» вимагалося надання календарного плану календарного плану виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції. Учасником завантажено файл (графік.pdf) в якому помилково зазначено строк виконання п. 1 «01.05.2025-07.04.2025», п. 2 зазначено «08.04.2025-12.05.2025». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.3. п. 3. Додатку 1 тендерної документації вимагалося: «Календарний план виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-04-25, 11:22:28
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КЕРСІ ЛАЙН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-04-2025 по 17-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Херсонська, будинок 26, 49101, Тарас Луньов
Остаточна пропозиція:
1 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 534 758,84 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 22-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-04-25, 17:08:06
24

Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КЕРСІ ЛАЙН", поданої на процедуру закупівлі Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-18-013814-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статі 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати 2 (два) аналогічних за предметом закупівлі договори. Учасником завантажено файл (Аналогічний договір_1.pdf) та файл (Аналогічний договір.pdf), за змістом ці файли «Аналогічні договори» - ідентичні, окрім дати. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (кількість – не менше 2 (двох)) учасник повинен надати довідку за формою 1. 1.1.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про досвід виконання аналогічного договору (договорів) учасник повинен надати сканований договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) та сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору], а також копії документів, що підтверджують факт повного виконання даного договору (акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, відповідно до умов якого виконувалися роботи з нового будівництва або капітального ремонту або реконструкції, складовою яких повинні бути роботи аналогічні роботам цей закупівлі.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою 1. Учасником завантажено файл (Додаток 1.1.1_ Довідка досвід.pdf), який не відповідає встановленій формі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (кількість – не менше 2 (двох)) учасник повинен надати довідку за формою 1.» 3. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у формі табл. 1.2. Учасником завантажено файл (Довідка по працівникам.pdf), який не відповідає встановленій формі табл. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.3. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника: - головного інженера або директора з будівництва, або технічного директора тощо; -відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - відповідальної особи за пожежну безпеку на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - спеціаліста-кошторисника з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо проходження навчання з кошторисної справи (диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом підготовки «кошторисно-договірна справа» або кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» тощо). - не менше 5 працівників робітничих професій). Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо).» 4. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо)». Учасником завантажено файли (ЦПУ договір Іванішин.pdf) та (ЦПУ договір Терехова.pdf) з помилково зазначеним строком дії договору. У файлі (ЦПУ договір Іванішин.pdf) зазначено, що термін дії договору до «20.02206 року.», у файлі (ЦПУ договір Терехова.pdf) зазначено термін дії договору до «312.02.2026 року.» Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.3. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника: - головного інженера або директора з будівництва, або технічного директора тощо; -відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - відповідальної особи за пожежну безпеку на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - спеціаліста-кошторисника з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо проходження навчання з кошторисної справи (диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом підготовки «кошторисно-договірна справа» або кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» тощо). - не менше 5 працівників робітничих професій). Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо).» 5. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо)». Учасником завантажено файл (Герасимович документи.pdf), в якому «Сертифікат фахівця будівельної галузі» дійсний до «13.11.2024 р.», тобто є таким, що втратив чинність. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.3. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника: - головного інженера або директора з будівництва, або технічного директора тощо; -відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - відповідальної особи за пожежну безпеку на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - спеціаліста-кошторисника з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо проходження навчання з кошторисної справи (диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом підготовки «кошторисно-договірна справа» або кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» тощо). - не менше 5 працівників робітничих професій). Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо). 6. На виконання вимоги п.п. 3.1. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.1. п. 3. Додатку 1 до тендерної документації Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі: «Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі;» 7. На виконання вимоги п.п. 3.4. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати календарний план виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни. Учасником завантажено файл (Додаток 3.1.1 Календарний план.pdf) в якому зазначено, перелік робіт, які будуть виконуватися з березня 2025 року, що не є дійсним. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.4. п. 3. Додатку 1 до тендерної документації Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі: «Календарний план виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-04-25, 17:08:06

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КЕРСІ ЛАЙН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 534 758,84 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-04-2025, 00:55:12
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТІКОЕНЕРГО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 399 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 600 143,29 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаються.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-04-2025, 20:22:16
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
договір робіт ФОП гуцалюк.pdf, досвід виконання аналогічних робіт , в табличці зазначено 2 аналогічні договори на ремонт покрівлі
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
лист згода Техніка.pdf, обладнання та матеріально-технічна база

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 399 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 523 755,14 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-04-2025, 22:02:13
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-03-2025, 17:29:33
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено21-03-2025, 15:13:52
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 14:13:06
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічний Видалено18-03-2025, 17:28:19
        Інший
        публічний Видалено18-03-2025, 17:28:19
        Інший
        публічний Видалено18-03-2025, 17:28:19
        Інший
        публічний Видалено18-03-2025, 17:28:19
        Інший
        публічний Видалено18-03-2025, 17:28:19
        Інший
        публічний Видалено18-03-2025, 17:28:19
        Інший
        публічний Видалено21-03-2025, 15:12:45
        Інший
        публічний Видалено21-03-2025, 15:12:47
        Інший
        публічний Видалено21-03-2025, 15:12:46
        Інший
        публічний Видалено21-03-2025, 15:12:49
        Інший
        публічний Видалено21-03-2025, 15:12:48
        Інший
        публічний Видалено21-03-2025, 15:12:46
        Інший
        публічний Видалено21-03-2025, 15:12:48
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 14:10:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 14:10:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 14:10:42
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 14:10:42
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 14:10:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 14:10:45
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 14:10:43

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Архівована
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Дата архівування: 01-04-2025, 14:10:47
              Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-04-2025, 14:10:47
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Архівована
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Дата архівування: 01-04-2025, 14:10:47
              Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-04-2025, 14:10:47
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Дата архівування:
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-03-2025, 17:28:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ