Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 609 034 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 045,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38299914 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Бойко |
| Телефон: | +380984545653 |
| E-mail: | sashkoboiko69@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49041, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Панікахи, 23 |
7 |
У зв'язку зі значним обсягом документів, що подано Учасником у тендерній пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТІКОЕНЕРГО", поданої на процедуру закупівлі Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-18-013814-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати не менше 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі скановані договори з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) та сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору], а також копії документів, що підтверджують факт повного виконання даного договору (акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)). Учасником завантажено файл (договір робіт ФОП гуцалюк.pdf) та (договір робіт украгро.pdf), які за змістом не відповідають документально підтвердженому досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (кількість – не менше 2 (двох)) учасник повинен надати довідку за формою 1. 1.1.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про досвід виконання аналогічного договору (договорів) учасник повинен надати сканований договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) та сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору], а також копії документів, що підтверджують факт повного виконання даного договору (акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, відповідно до умов якого виконувалися роботи з нового будівництва або капітального ремонту або реконструкції, складовою яких повинні бути роботи аналогічні роботам цей закупівлі.» 2. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.2. п. 1. Додатку 1 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підтверджуючі документи щодо наявності складського/виробничого приміщення та офісного приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2025 року (або з умовою пролонгації) з наданням підтверджуючих документів (договір оренди/суборенди або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у разі якщо учасник є власником приміщення). Учасником завантажено файл (Договір оренди склад.pdf) в якому зазначено, що «4.1. Строк оренди: з 01.10.2022 р. по 30.12.2022 р.», тобто є недійсним. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.2. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Обов’язкова наявність в Учасника складського/виробничого приміщення та офісного приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2025 року (або з умовою пролонгації) з наданням підтверджуючих документів (договір оренди/суборенди або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у разі якщо учасник є власником приміщення). В разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, учасник має надати вищезазначені документи/документ, на підтвердження права такого субпідрядника/ співвиконавця володіння/користування/власності відповідним майном.». 3. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.2. п. 1. Додатку 1 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: у разі, якщо транспортні засоби орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то надати копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції. При наданні вищезазначених договорів, учасник повинен надати оригінали листів-підтвердження орендодавців (або лізингодавців, або надавачів послуг, тощо) щодо незаперечення використання їх машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за даним предметом закупівлі на весь період робіт. Листи-підтвердження повинні бути адресовані замовникові та мати посилання на унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. Учасником завантажено файл (лист згода Техніка.pdf) в якому не зазначено номер та дату Договору укладеного між Замовником та Виконавцем. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.2. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «У разі, якщо транспортні засоби орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то надаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції. При наданні вищезазначених договорів, учасник повинен надати оригінали листів-підтвердження орендодавців (або лізингодавців, або надавачів послуг, тощо) щодо незаперечення використання їх машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за даним предметом закупівлі на весь період робіт. Листи-підтвердження повинні бути адресовані замовникові та мати посилання на унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.». 4. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 3.3. п. 3. Додатку 1 тендерної документації «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:» вимагалося надання календарного плану календарного плану виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції. Учасником завантажено файл (графік.pdf) в якому помилково зазначено строк виконання п. 1 «01.05.2025-07.04.2025», п. 2 зазначено «08.04.2025-12.05.2025». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.3. п. 3. Додатку 1 тендерної документації вимагалося: «Календарний план виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КЕРСІ ЛАЙН", поданої на процедуру закупівлі Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-18-013814-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статі 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати 2 (два) аналогічних за предметом закупівлі договори. Учасником завантажено файл (Аналогічний договір_1.pdf) та файл (Аналогічний договір.pdf), за змістом ці файли «Аналогічні договори» - ідентичні, окрім дати. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (кількість – не менше 2 (двох)) учасник повинен надати довідку за формою 1. 1.1.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про досвід виконання аналогічного договору (договорів) учасник повинен надати сканований договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) та сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору], а також копії документів, що підтверджують факт повного виконання даного договору (акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, відповідно до умов якого виконувалися роботи з нового будівництва або капітального ремонту або реконструкції, складовою яких повинні бути роботи аналогічні роботам цей закупівлі.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою 1. Учасником завантажено файл (Додаток 1.1.1_ Довідка досвід.pdf), який не відповідає встановленій формі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (кількість – не менше 2 (двох)) учасник повинен надати довідку за формою 1.» 3. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у формі табл. 1.2. Учасником завантажено файл (Довідка по працівникам.pdf), який не відповідає встановленій формі табл. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.3. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника: - головного інженера або директора з будівництва, або технічного директора тощо; -відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - відповідальної особи за пожежну безпеку на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - спеціаліста-кошторисника з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо проходження навчання з кошторисної справи (диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом підготовки «кошторисно-договірна справа» або кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» тощо). - не менше 5 працівників робітничих професій). Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо).» 4. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо)». Учасником завантажено файли (ЦПУ договір Іванішин.pdf) та (ЦПУ договір Терехова.pdf) з помилково зазначеним строком дії договору. У файлі (ЦПУ договір Іванішин.pdf) зазначено, що термін дії договору до «20.02206 року.», у файлі (ЦПУ договір Терехова.pdf) зазначено термін дії договору до «312.02.2026 року.» Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.3. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника: - головного інженера або директора з будівництва, або технічного директора тощо; -відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - відповідальної особи за пожежну безпеку на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - спеціаліста-кошторисника з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо проходження навчання з кошторисної справи (диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом підготовки «кошторисно-договірна справа» або кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» тощо). - не менше 5 працівників робітничих професій). Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо).» 5. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо)». Учасником завантажено файл (Герасимович документи.pdf), в якому «Сертифікат фахівця будівельної галузі» дійсний до «13.11.2024 р.», тобто є таким, що втратив чинність. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.3. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника: - головного інженера або директора з будівництва, або технічного директора тощо; -відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - відповідальної особи за пожежну безпеку на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - спеціаліста-кошторисника з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо проходження навчання з кошторисної справи (диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом підготовки «кошторисно-договірна справа» або кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» тощо). - не менше 5 працівників робітничих професій). Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо). 6. На виконання вимоги п.п. 3.1. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.1. п. 3. Додатку 1 до тендерної документації Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі: «Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі;» 7. На виконання вимоги п.п. 3.4. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати календарний план виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни. Учасником завантажено файл (Додаток 3.1.1 Календарний план.pdf) в якому зазначено, перелік робіт, які будуть виконуватися з березня 2025 року, що не є дійсним. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.4. п. 3. Додатку 1 до тендерної документації Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі: «Календарний план виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.