Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 29 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 148,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
| ЄДРПОУ: | 04060772 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://khm.gov.ua |
| Контактна особа: | Павло Монастирський |
| Телефон: | +30382764502 |
| E-mail: | p_monastyrskyi@khm.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Мультикоптери для комп’ютерного симулятора управління дронами, код ДК 021:2015-34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі» (UA-2025-05-06-009191-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Баскоєва Валерія Олексійовича (ІПН 2459806596) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1.У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої відповідатимуть додатку 1 до тендерної документації. Однак Учасник у зазначеній ціновій пропозиції у графі 1 «Найменування предмета закупівлі» належним чином не визначив найменування предмету закупівлі, марку та модель товару, виробника, країну походження товару. У графах «Ціна за одиницю», «Загальна вартість» незрозуміло, чи податок на додану вартість у ціні за одиницю та загальну вартість товару застосовується чи не застосовується, оскільки містить вираз «з/без ПДВ». 2.Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Зазначені довідки повинні бути видані не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель (тобто не раніше 06.05.2025р.). Однак Учасник не надав оригінали або копію довідок з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. 3.Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено надання Учасником витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копії свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності - надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість), паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Однак Учасник у складі тендерної пропозиції зазначені документи не надав. 4.Для підтвердження відповідності предмету закупівлі, що має намір поставити Учасник, надано порівняльну таблицю відповідності технічним та кількісним вимогам Замовника, які передбачені у таблиці «Технічні вимоги» додатку 2 тендерної документації. Проте у таблиці не зазначено назву предмету закупівлі, що постачатиметься Учасником у випадку визнання його переможцем процедури закупівлі. Окрім цього, при зазначенні назви рами у предметі закупівлі Учасник не повністю зазначив її назву, як вимагав у технічних характеристиках Замовник. Учасник не повною мірою у таблиці відповідності вказав на наявність датчиків предмету закупівлі, як передбачено додатком 2 тендерної документації. 5.Відповідно до вимог тендерної документації(додаток 2 тендерної документації) якість та комплектність предмету закупівлі підтверджується Учасником шляхом наданням копій сертифікату та/або декларації відповідності, або сертифікату якості або протоколу випробувань, паспорту виробу, виданими на ім`я учасника або виробника товару, або іншої документації, що встановлює вимоги до якості Товару такого типу, чинними на дату подання пропозицій. Однак Учасник не надав будь-якого документу, який би підтверджував якість та комплектність предмету закупівлі, який ним постачатиметься. 6.У відповідності до п.3.1.9 тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних має бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). Однак Учасник не надав згоду на обробку персональних даних. 7.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію відповідно до вимог п.3.5.2 тендерної документації Учасник надав довідку в довільній формі про виконання 3-х (трьох) договорів, укладених у 2024-у та 2025-му роках. Однак жоден із зазначених у довідці договорів не підтверджує виконання договору, предмет якого може бути віднесено до предмету закупівлі UA-2025-05-06-009191-a. 8. У складі тендерної пропозиції відповідно до п.6.4.4 тендерної документації Учасником має бути надано гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами проекту договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі. Однак такий лист у тендерній пропозиції Учасника відсутній. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - фізичній особі-підприємцю Баскоєву Валерію Олексійовичу (ІПН 2459806596) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.