Закупівлю оголошено - 27-01-2025, 20:39. Дата останніх змін - 20-02-2025, 09:16

Цукор білий кристалічний

Цукор білий кристалічний... Державна закупівля - UA-2025-01-27-019059-a Цукор білий кристалічний від замовника Військова частина Т0920 від 1/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-27-019059-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 20:39
по 31-01-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-01-2025, 22:00
по 05-02-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-02-2025, 12:56
по 06-02-2025, 13:19

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
520710
520 710 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 603,55 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
520 710 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-02-2025, 12:56
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Цукор білий кристалічний

17 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15830000-5
Цукор і супутня продукція


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП CАМРІЗ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-02-2025 по 15-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Проспект Героїв 4/769, 49112, Литвинчук Віліна Василівна
Остаточна пропозиція:
485 860 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
493 680 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-02-2025, 15:15

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-02-25, 14:54:26
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник надав інформаційну довідку, Вих.№0312 від 03.02.2025 (файл «цукор 1.pdf», аркуш 5), з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг, але наданий код доступу до Державної реєстрація змін до відомостей про юридичну особу. Замовником вимагається код доступу до Державної реєстрації Статуту. 15.4 Витяг (або виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; Встановлено, що Учасник не надав Витяг (або виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. «15.6. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.» Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру «15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: …- місцезнаходження (місцем проживання, перебування, реєстрації) Учасника, його учасників (засновників) керівників (уповноважених осіб) та кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) його засновника, якщо засновником є юридична особа, НЕ є держава, віднесена до переліку офшорних зон, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 року № 143-р «Про віднесення держав до переліку офшорних зон» (зі змінами), а також НЕ є держава, віднесена до переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року 1045 «Про затвердження переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України, та визнання таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 року № 977» Встановлено, що Учасник надав гарантійний лист, Вих.№0303 від 04.02.2025 (файл «гарантійні листи.pdf», аркуш 1, п.6), з інформацією про місцезнаходження Учасника, але надана в листи інформація не повною мірою відповідає вищезазначеним вимогам, викладеним у п.15.7. Оголошення. 15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: - Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, військових частин, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь…» Встановлено, що Учасник не надав інформацію про те чи був він стороною в судовому процесі проти військових частин, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь. «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку, Вих.№0302 від 04.02.2025 (файл «гарантійні листи.pdf», аркуш 3), яка містить інформацію про Учасника, але в наданій довідці відсутня інформація про: організаційно-правову форму; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; Також відсутнє повне найменування англійською мовою та не вказано громадянство керівника підприємством. «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання цукру)» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку, Вих.№0315 від 04.02.2025, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, але не надав копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-02-25, 14:54:26
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-27-019059-a-b1
Номер договору:
34
Дата підписання договору:
19-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 19-02-2025 по 31-12-2025
485 860 UAH
Ціна договору
404 883,33 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 06-02-2025 по 14-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Суми, м.Суми, вул. Передова, буд. 21, кв.1, 40000, Безкоровайний Роман Сергійович
Остаточна пропозиція:
455 940 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
455 940 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
455 940 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
455 940 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-02-2025, 18:10:20
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП CАМРІЗ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
485 860 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
493 680 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-02-2025, 15:54:02
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 20:39:24
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 20:39:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 20:39:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 20:39:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 20:39:16
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ