Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 754 630 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 773,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43229131 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Кокольник |
| Телефон: | +380991853674 |
| E-mail: | kokolniksvitlana@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 90300, Україна, Закарпатська область,місто Виноградів, вулиця Копанська, будинок №10 |
8 |
Відповідно до положень п.п 4.5 Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, у складі тендерної пропозиції учасника повинен бути: Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Учасник Фізична особа - підприємець Мотущук Мирослав Васильович наклав на власну тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис(УЕП). Учасник повинен виправити зазначені вище невідповідності шляхом : Накладання на тендерну пропозицію Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.