До підписання цього Договору Постачальник зобов’язаний надати наступні документи: 1) копію документу про державну реєстрацію потужності; 2) копію медичної книжки з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів працівників, які будуть безпосередньо здійснювати постачання Товару згідно цього Договору; 3) копію технічного паспорта транспортного засобу та копію документу, що підтверджує санітарну обробку транспортного засобу та/або копію ату виконаних робіт з дезінфекції транспортного засобу яким буде здійснюватися постачання Товару згідно цього Договору, чинних на період укладення Договору та не менше пів року до закінчення строку дії основного Договору; 4) копію документу, що підтверджує те, що Постачальник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: копію сертифікату (чинного на дату укладення Договору), що посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи керування безпечністю харчових продуктів». Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 103 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ВЕЛИКООЛЕКСИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ШПАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25316827 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://veloleksyn.osvitahost.net/ |
| Контактна особа: | Любов Майбродська |
| Телефон: | +380687292807 |
| E-mail: | veloleksin@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 35302, Україна, Рівненська область,Рівненський р-н село Великий Олексин, вулиця Т. Шевченка, будинок 1 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.