Закупівлю оголошено - 01-05-2025, 19:11. Дата останніх змін - 26-05-2025, 13:12

«Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: ж/м Парус, буд. 1-К у м. Дніпрі"- заходи з енергозбереження. Коригування

«Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: ж/м Парус, буд. 1-К у м. Дніпрі"- заходи з енергозбереження. Коригування ... Державна закупівля - UA-2025-05-01-013697-a «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: ж/м Парус, буд. 1-К у м. Дніпрі"- заходи з енергозбереження. Коригування від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 5/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-01-013697-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-01-016684-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-05-2025, 19:11
по 13-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-05-2025, 19:11
по 16-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 16-05-2025, 13:57
по 16-05-2025, 14:20

Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6022305.6
6 022 305,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:60 223,06 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:30 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44124263 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/upravlinnya-z-pitan-samoorganizacii-naselennya-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Світлана Васильєва
Телефон:+380633409477
E-mail:tender_sme@ukr.net
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Капітальний ремонт з утеплен ...
6 022 305,60 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 16-05-2025, 13:57
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: ж/м Парус, буд. 1-К у м. Дніпрі"- заходи з енергозбереження. Коригування

1
робота
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро ж/м Парус, буд. 1-К
по 25-07-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-05-2025 по 27-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОВУЛОК ШТУРМАНСЬКИЙ, будинок 7, квартира 54, 49000, Богдан Ольшанский
Остаточна пропозиція:
6 022 244,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 022 244,64 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-05-2025, 15:06
Період подачі оскарження:
по 25-05-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-01-013697-a-b1
Номер договору:
464
Дата підписання договору:
26-05-2025, 13:09
Строк дії договору:
з 26-05-2025 по 31-12-2025
6 022 244,64 UAH
Ціна договору
5 018 537,20 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-05-2025 по 24-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Ґедройця Єжи, будинок 6, 03150, Ганна Маслак
Остаточна пропозиція:
5 750 109,04 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 750 109,04 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-05-25, 16:59:49
24

1. У Додатку № 1 до тендерної документації « Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» у складі тендерної пропозиції документації вимагалося надання учасником в складі тендерної пропозиції копії (копія з оригіналу) документів, виданих на учасника процедури закупівлі: - копії сертифіката «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сертифікат ISO повинен бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності; - - копії сертифіката на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Сертифікат ISO повинен бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності; - - копії сертифіката на систему управління щодо протидії корупції відповідно до вимог ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). - - копію сертифіката на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 та/або ISO 14001:2015 . Учасником надані сертифікати, які видані не акредитованим органом з оцінки відповідності Учасник повинен надати: 1. Копії Сертифікатів «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) , сертифікат на систему управління щодо протидії корупції відповідно до вимог ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 та/або ISO 14001:2015 , які видані акредитованим органом з оцінки відповідності

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-05-25, 16:59:49

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 750 109,04 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 750 109,04 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-05-2025, 19:08:46
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка за формою Додатку 5 до тендерної документації. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказане приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника не менше 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 8 (восьми) працівників робітничих спеціальностей, в тому числі не менше 1 (однієї) посадової особи, яка має діючі посвідчення про навчання за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Навчання посадових осіб та спеціалістів, обов'язки яких пов'язані з керівництвом та контролем виконання робіт, утриманням в справному технічному стані, безпечною експлуатацією підйомників та їх обладнання за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», та 1 (одного) працівника, який має діючі посвідчення про навчання робітників, які виконують роботи на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Спеціальне навчання працівників, які виконують роботи з підйомних, підвісних колисок та риштувань на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Спеціальне навчання робітників, які керують підйомниками та виконують роботи з робочої платформи за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» у штаті учасника. Учасник надає копії вищезазначених документів (посвідчення та протокол/витяг з протоколу), підтверджуючих право виконання верхолазних робіт з застосуванням спеціального оснащення та страхувальних засобів. У складі пропозиції учасник надає копію наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження іженером з охорони праці навчання з охорони праці та пожежної безпеки (посвідчення та протокол/витяг з протоколу).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією. Під аналогічним вважається договір щодо виконання капітального ремонту приміщень / будівлі. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії виконаного аналогічного договору), а також лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 022 244,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 022 244,64 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-05-2025, 16:32:21
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка за формою Додатку 5 до тендерної документації. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказане приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника не менше 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 8 (восьми) працівників робітничих спеціальностей, в тому числі не менше 1 (однієї) посадової особи, яка має діючі посвідчення про навчання за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Навчання посадових осіб та спеціалістів, обов'язки яких пов'язані з керівництвом та контролем виконання робіт, утриманням в справному технічному стані, безпечною експлуатацією підйомників та їх обладнання за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», та 1 (одного) працівника, який має діючі посвідчення про навчання робітників, які виконують роботи на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Спеціальне навчання працівників, які виконують роботи з підйомних, підвісних колисок та риштувань на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Спеціальне навчання робітників, які керують підйомниками та виконують роботи з робочої платформи за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» у штаті учасника. Учасник надає копії вищезазначених документів (посвідчення та протокол/витяг з протоколу), підтверджуючих право виконання верхолазних робіт з застосуванням спеціального оснащення та страхувальних засобів. У складі пропозиції учасник надає копію наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження іженером з охорони праці навчання з охорони праці та пожежної безпеки (посвідчення та протокол/витяг з протоколу).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією. Під аналогічним вважається договір щодо виконання капітального ремонту приміщень / будівлі. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії виконаного аналогічного договору), а також лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено01-05-2025, 19:12:44
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-05-2025, 10:05:58
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 19:11:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-05-2025, 10:05:30
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-05-2025, 10:05:30
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 19:11:39
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: ж/м Парус, буд. 1-К у м. Дніпрі"- заходи з енергозбереження. Коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Банківська гарантія
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: ж/м Парус, буд. 1-К у м. Дніпрі"- заходи з енергозбереження. Коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка за формою Додатку 5 до тендерної документації. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказане приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею.
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: ж/м Парус, буд. 1-К у м. Дніпрі"- заходи з енергозбереження. Коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника не менше 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 8 (восьми) працівників робітничих спеціальностей, в тому числі не менше 1 (однієї) посадової особи, яка має діючі посвідчення про навчання за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Навчання посадових осіб та спеціалістів, обов'язки яких пов'язані з керівництвом та контролем виконання робіт, утриманням в справному технічному стані, безпечною експлуатацією підйомників та їх обладнання за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», та 1 (одного) працівника, який має діючі посвідчення про навчання робітників, які виконують роботи на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Спеціальне навчання працівників, які виконують роботи з підйомних, підвісних колисок та риштувань на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Спеціальне навчання робітників, які керують підйомниками та виконують роботи з робочої платформи за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» у штаті учасника. Учасник надає копії вищезазначених документів (посвідчення та протокол/витяг з протоколу), підтверджуючих право виконання верхолазних робіт з застосуванням спеціального оснащення та страхувальних засобів. У складі пропозиції учасник надає копію наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження іженером з охорони праці навчання з охорони праці та пожежної безпеки (посвідчення та протокол/витяг з протоколу).
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: ж/м Парус, буд. 1-К у м. Дніпрі"- заходи з енергозбереження. Коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - . Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією. Під аналогічним вважається договір щодо виконання капітального ремонту приміщень / будівлі. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії виконаного аналогічного договору), а також лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: ж/м Парус, буд. 1-К у м. Дніпрі"- заходи з енергозбереження. Коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період.
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 19:11:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ