| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 37 653,90 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 188,27 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А0543 |
| ЄДРПОУ: | 07944268 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бухгалтерія Відділ Закупівель |
| Телефон: | 380456222336 |
| E-mail: | thender_a0543@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
За рішенням Уповноваженої особи від 18.08.2025 року №165: У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під час розгляду пропозиції учасника Фізична особа-підприємець БИСТРИЦЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 2867110893) (далі – учасник) процедури закупівлі закупівлі «Кріпильні деталі» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі пропозиції Учасник надав цінову пропозицію, яка не відповідає сумі електронної пропозиції, згідно пункту 1 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Учасником надана довідка про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, в якій вказали інші організацію, а треба вказати Учасника закупівлі, згідно пункту 7 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2.2. Пункту 7 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати цінову пропозицію, згідно пункту 1 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3.2. Надати довідку, згідно пункту 7 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.