Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 187 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 935 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вінницька обласна прокуратура |
| ЄДРПОУ: | 02909909 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Миколайович Франчук |
| Телефон: | +380432670070 |
| E-mail: | prokvin_mtz_spp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Монастирська, 33 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не в повній мірі заповнено інформацію, яка вимагалась у довідці за формою 2 «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Зокрема в четвертій колонці «Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)» – не зазначено інформацію щодо форми зайнятості. В п’ятій колонці «Інформація щодо освіти» - не зазначено документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для надання послуг за предметом закупівлі (дипломи та/або сертифікати та/або свідоцтва та/або посвідчення та/або протоколи перевірки знань тощо). 2. Також учасником не надано документів на працівників, зазначених у довідці, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації для надання послуг за предметом закупівлі (дипломи та/або сертифікати та/або свідоцтва та/або посвідчення та/або протоколи перевірки знань тощо). Згідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» «Інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із додатком 2 до тендерної документації» та пункту 3 підпункту 3.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: «3.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оновлена довідка за формою 2 «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; 2. Надати документи, що підтверджують інформацію, наведену в оновленій довідці за формою 2, а саме: документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг». НАГАДУВАННЯ: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.