Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги. З метою забезпечення рівних умов участі Учасників та оцінки їх пропозицій очікувана вартість закупівлі визначена без урахування ПДВ. Учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець відбору є платником ПДВ, при укладенні договору з переможцем відбору ПДВ буде нараховуватися відповідно до вимог чинного законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 280 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 805 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45632138 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лінкіна Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380676829422 |
| E-mail: | Irina.Linkina@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49100, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Космічна (Соборний район), будинок 35 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «КРОНА-РЕСУРС» (Код в ЄДРПОУ: 45323070) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, що потребує усунення: Пунктом 8 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника передбачено перелік документів, які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема, п.п. 8.1.1.4 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника передбачено (для учасників юридичних осіб) надання копії Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. Учасник на виконання вказаних вимог надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 16.05.2025 станом на 16.05.2025 13:58:41. Оголошення про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 19.05.2025 (ІD: UA-2025-05-19-006929-a). Як вбачається, Витяг видано (сформовано) раніше ніж оприлюднено оголошення про закупівлю. За таких обставин, Учасником не дотримано вимог п.п. 8.1.1.4 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Учаснгик повинен виправити невідповідності шляхом надання документу на виконання вищевказаних вимог Замовника. Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити та, які не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.