Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 155 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01986173 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Волкова Алла Анатоліївна |
Телефон: | 380564938333 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50002, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К |
0 |
Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником після відвантаження Товару за адресою Замовника і згідно представлених Постачальником відповідних накладних документів протягом 30-ти робочих днів на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку. Постачальник разом з товаром надає Замовнику накладну, сертифікат відповідності на товар та всю супровідну документацію, згідно вимог чинного законодавства. Постачання товару здійснюється за адресою Замовника. Навантаження, розвантаження, доставка до місця знаходження Замовника здійснюється Постачальником за власний рахунок.