Товар постачається окремими партіями, в заклад освіти, згідно з замовленнями від закладу та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)) Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою засобів телефонного зв’язку. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, якій підтверджує якість) що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 169 886,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "АВАНГАРДІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43137973 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Хмелевська |
Телефон: | +380984527030 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67806, Україна, Одеська область,Одеський район, селище Авангард, вул.Добрянського, будинок 26 А |
0 |